آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » مهمترین عناوین » ویژه » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 9489
چهارشنبه - 28 آبان 1399 - 23:40

تاکید استاندار گیلان بر استفاده از افراد بومی در پست‌های مدیریتی

استاندار گیلان بر استفاده از افراد بومی در پست‌های مدیریتی تاکید کرد.

تاکید استاندار گیلان بر استفاده از افراد بومی در پست‌های مدیریتی

به گزارش ختم کلام،  استاندار گیلان در دیدار با هیئت رئیسه خانه احزاب استان گیلان، اظهار داشت: احزاب عامل پیشرفت جامعه بوده و توسعه سیاسی و اقتصادی با فعالیت مستمر آنها میسر می‌شود.

ارسلان زارغ گفت: وحدت و انسجام میان همه جریانات سیاسی احزاب زمینه تقویت اعتماد عمومی در جامعه را ایجاد می کند .

وی افزود: اعتماد ملی همواره باعث پیروزی ما بر مشکلات در دورانی اعمال ناجوانمردانه‌ترین و سخت‌ترین تحریم‌ها علیه ملت شده است

استاندار گیلان با بیان اینکه دشمن همواره درصدد سیاه نمایی و تزریق ناامیدی به جامعه است، خاطرنشان کرد: ملت ایران با تبدیل تهدیدها به فرصت مقابل مستکبران ایستادند و در دوران کرونا نیز یک نمونه عالی از اتحاد بین ملت را شاهد بودیم.

زارع با بیان اینکه شرط عبور از شرایط سخت، استفاده از نظرات همه صاحبنظران و استقبال از منتقدان دلسوز است، افزود: اگر از ظرفیت‌های موجود به‌درستی استفاده کنیم قطعاً آینده‌ای روشن در انتظار ما خواهد بود وآینده کشور با نقش آفرینی نهادهای مدنی، احزاب و نخبگان در عرصه‌های اجتماعی و سیاسی رقم می خورد.

 نماینده عالی دولت در گیلان با بیان اینکه استفاده از افراد بومی در مناصب مدیریتی استان گیلان در دستور کار است، افزود: یکی از دغدغه‌های جدی مسئولان اشتغال جوانان است که در این راه باید از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان بیشتر بهره برد.