اجتماعی » آرشیو » مهمترین عناوین » ویژه » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 9316
دوشنبه - 19 آبان 1399 - 23:08
شهردار رشت در نشست مدیران ارشد گیلان با معاون ریاست جمهوری مطرح کرد:

رشت نیازمند اعتبارات ویژه برای رفع مشکلات زیربنایی و زیرساختهای شهری است

شهردار رشت در نشست مدیران ارشد گیلان با معاون ریاست جمهوری که به منظور تامین اعتبار لازم برای اجرای برخی از پروژه های شهری، برگزار شد گفت: رشت نیازمند اعتبارات ویژه برای رفع مشکلات زیربنایی و زیرساختهای شهری است

رشت نیازمند اعتبارات ویژه برای رفع مشکلات زیربنایی و زیرساختهای شهری است

به گزارش ختم کلام؛ شهردار رشت در این نشست ضمن قدردانی از نگاه مثبت و همراهی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به منظور حل مسائل و مشکلات این کلانشهر، خواستار تامین اعتبارات لازم پروژه های مدیریت پسماندها از جمله زباله سوز، تصفیه خانه، توسعه کارخانه کود آلی، رفع آلودگیهای ۲ رودخانه رشت، تامین اعتبارات لازم برای اجرای پروژه های قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) و همکاری لازم برای حل تخصیص اعتبار بند واو تبصره پنج قانون بودجه شد.

سید محمد احمدی گفت: مشکلات این کلانشهر در طول سالهای گذشته روی هم انباشته شده و اکنون نیازمند این است با تخصیص اعتبارات ویژه، خونی تازه در رگهای این شهر برای اجرای پروژه های مختلف دمیده شود.

در این نشست ربیس سازمان برنامه و بودجه کشور با استقبال از حضور هیات گیلانی قول داد: نهایت تلاش و همکاری را برای حل مسائل اساسی کلانشهر رشت به عمل خواهد آورد.محمد باقر نوبخت، ساخت زباله سوز را برای کلانشهر رشت موثر، مفید و ضروری دانست و بر انجام پیگیریهای لازم برای سرعت بخشیدن به این پروژه تاکید کرد.

گفتنی است، موضوع رفع آلودگی از رودخانه های زرجوب و گوهررود رشت مورد تاکید قرار گرفت و همه حاضران بر لزوم پروژه های اصلاحی در این زمینه تاکید کردند.

در این نشست دکتر زارع استاندار گیلان، دکتر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مهندس فتح الهی فرماندار شهرستان رشت و یکی از نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، شهردار رشت را همراهی میکردند.