آرشیو
کد خبر : 9267
سه شنبه - 25 شهریور 1399 - 10:45

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت سالروز تاسیس اورژانس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ متن پیام دکتر ارسلان سالاری-رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بدین شرح است؛ در چهل و پنجمین سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵، قدردان زحمات عزیزانی هستیم که با تلاش بی حد، خالصانه و بدون توقع، شب و روز در سرما و گرما، زندگی ارزشمندشان را وقف سلامت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)؛ متن پیام دکتر ارسلان سالاری-رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، بدین شرح است؛

در چهل و پنجمین سالگرد تاسیس اورژانس ۱۱۵، قدردان زحمات عزیزانی هستیم که با تلاش بی حد، خالصانه و بدون توقع، شب و روز در سرما و گرما، زندگی ارزشمندشان را وقف سلامت مردم کرده اند. همکاران عزیزم در اورژانس گیلان که در دوران بحرانی مبارزه با ویروس کرونا، جزء اولین کسانی بودند که به دل خطر زدند و بر بالین مصدومان و آسیب دیدگان حاضر شدند.

تلاش برای حفظ حیات همنوعان، نشان از همت والا و جایگاه رفیع پرسنل اورژانس و فوریت های پزشکی دارد که با مهارت های فنی و اخلاقی خود به مصدومان و نیازمندان دریافت خدمات درمانی، جان دوباره می بخشند.

اینجانب ضمن عرض ارادت به تلاشگران عرصه فوریت های پزشکی کشور، فرارسیدن بیست و ششم شهریور،  روز فوریت‌های پزشکی را به همکارانم در اورژانس ۱۱۵ گیلان تبریک گفته و از خداوند بزرگ توفیق خدمت به مردم غیور کشورمان را خواستارم.

دکتر ارسلان سالاری- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان