آرشیو
کد خبر : 9249
سه شنبه - 11 شهریور 1399 - 10:10

رایزنی دکتر سالاری با دکتر نوبخت جهت تأمین اعتبار احداث پروژه‌های عام‌المنفعه حوزه سلامت گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پیش از ظهر امروز دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور دیدار و گفت‌وگو کرد. این دیدار در راستای نشست اخیر هیئت‌امنای دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزارشده و قرار است منابع لازم برای تکمیل پروژه‌های […]

رایزنی دکتر سالاری با دکتر نوبخت جهت تأمین اعتبار احداث پروژه‌های عام‌المنفعه حوزه سلامت گیلان
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، پیش از ظهر امروز دکتر ارسلان سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با دکتر محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.
این دیدار در راستای نشست اخیر هیئت‌امنای دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزارشده و قرار است منابع لازم برای تکمیل پروژه‌های بهداشتی و درمانی استان گیلان از محل‌ ردیف های مختلف ازجمله منابع ملی تأمین اعتبار شود.
دکتر سالاری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدارهای متعدد و متوالی خود با مسئولان ارشد کشور ازجمله رئیس سازمان برنامه‌وبودجه به کمبود زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی گیلان اذعان کرده بود.
به گفته وی، زیرساخت‌های حوزه سلامت گیلان در بخش‌های مختلف ازجمله درمان، آموزش و بهداشت با عقب‌ماندگی‌های عدیده‌ای روبرو است و باید برای رفع آن‌ها و افزایش زیرساخت‌ها به حداقل زیرساخت‌های استان‌های هم‌جوار از منابع ملی استفاده کرد.
طی یک سال اخیر زیرساخت‌های حوزه سلامت گیلان با تلاش‌های شبانه‌روزی و مطالبه‌گرایانه دکتر سالاری رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان رشد قابل توجه ای را به خود دیده اما به گفته وی همچنان امکانات و تجهیزات موجود کفاف نیازهای مردم استان و ایرانیانی که این استان را به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب می‌کنند، نمی‌دهد و باید تلاش‌ها در این راستا مضاعف شود.
افزایش تخت‌های ICU، تخت‌های درمانی، الحاق ۱۱ دستگاه آمبولانس پیشرفته، تجهیز بیمارستان‌های استان به دستگاه پیشرفته  CT اسکن، لنژری، اکسیژن ساز، سونوگرافی، رادیولوژی و سایر تجهیزات سرمایه‌ای، تشخیص پزشکی و زیرساختی از مهم‌ترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی گیلان بوده است.
انتهای پیام/