آرشیو » اجتماعی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 9202
یکشنبه - 18 آبان 1399 - 00:07

استمداد شهرداری لنگرود از مسئولان برای رفع سد معبر

ختم کلام- شهردار لنگرود گفت: برخی نمایشگاه‌داران صنف خودرو، در این شهر به رعایت حقوق شهروندان بی توجه بوده و با پارک کردن خودروهای نمایشگاهی خود در پیاده‌روها و نادیده گرفتن حریم و سد معبر کردن مسیر، برای تردد آن‌ها مشکل‌ساز شده‌اند.

استمداد شهرداری لنگرود از مسئولان برای رفع سد معبر

استمداد شهرداری لنگرود از مسئولان برای رفع سد معبر

سید مهدی رجایی در گفت و گویی اظهار کرد: نمایشگاه داران صنف خودرو، مستقر در محدوده میدان شهید املاکی تا میدان معلم به رعایت حقوق شهروندان بی توجه بوده و با پارک کردن خودروهای نمایشگاهی خود در پیاده‌روها و سد معبر کردن مسیر برای تردد آن‌ها مشکل‌ساز شده‌اند.

وی افزود: مدیریت شهری با این نمایشگاه داران در خصوص جمع آوری خودروها از پیاده‌رو و رفع سد معبر مکاتبات زیادی داشته و اخطارهای لازم را داده است. اما این افراد در این مدت به تمامی اخطارها بی توجه بوده‌اند.

شهردار لنگرود ادامه داد: شهرداری به منظور جلوگیری از پارک خودرو و سد معبر در مسیر پیاده‌روها موانعی نصب کرداما توسط این افراد تخریب شده است.

رجایی تصریح کرد: شهرداری در این مدت هر اقدامی برای رفع سد معبر در محدوده میدان شهید املاکی تا میدان معلم انجام داده است، اما تاکنون نتیجه‌ای نگرفته است و اکنون مسئولان شهرستان باید برای رفع این معضل اقدامات لازم را انجام دهند.

وی تاکید کرد: رفع سد معبر در این مسیر از شهر خواسته به حق همه شهروندان است، از تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان به ویژه نیروی انتظامی و مقامات قضائی انتظار داریم که برای رفع این معضل با شهرداری همکاری کنند.

شهردار لنگرود خاطرنشان کرد: تردد آسان و راحت در معابر عمومی از حقوق اولیه شهروندی است و همه واحدهای صنفی فروش و یا تعمیر خودرو باید به این حقوق شهروندان احترام بگذارند و از پارک خودرو در پیاده‌روها خودداری کنند.

شهرستان لنگرود با حدود ۱۴۰ هزار نفر جمعیت دارای سه بخش مرکزی، کومله و بخش اطاقور و پنج شهر است که شهر لنگرود مرکز بخش مرکزی محسوب می‌شود و تا مرکز استان گیلان ۶۰ کیلومتر فاصله دارد./ ایمنا