آرشیو » اجتماعی » ویژه » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 9134
سه شنبه - 13 آبان 1399 - 23:35

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تاکید کرد؛  مجلس یازدهم در رفع مشکلات خبرنگاران مصمم باشد

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان بر لزوم مشکلات خبرنگاران از سوی مجلس یازدهم تاکید کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تاکید کرد؛  مجلس یازدهم در رفع مشکلات خبرنگاران مصمم باشد
به گزارش حتم کلام، مسئول سازمان مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان افزود: انعکاس مشکلات، مطالبه گری و پیگیری دغدغه‌های مردم با بیان سازنده و درست می بایست سرلوحه اصحاب رسانه استان است.
سرهنگ مهدی پارسا با بیان اینکه رسانه می‌تواند با بیان مسائل و مشکلات و مطالبه گری، گره بسیاری از مشکلات در جامعه را باز کند، افزود: با نقد منصفانه و به دور از حُب و بغض جامعه به سمت توسعه و پیشرفت حرکت می‌کند.
وی تاکید کرد: امنیت شغلی، معیشت و بیمه خبرنگاران سال هاست که در ها‌ه ای از ابهام است و تا کنون نیز برای رفع مشکل بیمه خبرنگاران اقدامی صورت نگرفته است.
مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم، مجلسی انقلابی و از بدنه مردم است، تصریح کرد: امیدواریم شاهد برطرف شدن مشکلات خبرنگاران توسط مجلس انقلابی باشیم.
پارسا گفت: بسیج رسانه استان جهت حل مشکلات خبرنگاران با برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان استانی جلساتی برگزار کرده است و این روند تا برطرف شدن مشکلات خبرنگاران ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه رسانه ها در تزریق امید به جامعه نقش مهمی دارند. تاکید کرد: بسیج رسانه استان، جهت امید بخشی در جامعه خبرنگاران و حل مشکلات آنها از هیج کوششی فروگذار نخواهد کرد.