آرشیو
کد خبر : 8976
دوشنبه - 14 مهر 1399 - 22:34

انجام بیش از ۲۴ هزار ماموریت اورژانس ۱۱۵ گیلان

مدیر مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از انجام بیش از ۲۴ هزار و ۷۴۸ ماموریت اورژانس ۱۱۵ از ابتدای تیر ماه سال جاری تا به امروز، خبر داد .

انجام بیش از ۲۴ هزار ماموریت اورژانس ۱۱۵ گیلان

ختم کلام-  پیمان اسدی طی گفت و گویی با اشاره به انجام  بیش از ۲۴ هزار و ۷۴۸ ماموریت اورژانس گیلان از ابتدای تیر ماه سال جاری تا به امروز، تعداد  کل ماموریت های غیر ترافیکی اورژانس گیلان را  ۱۸هزارو ۹۷۸ مورد و ماموریت های ترافیکی را ۵ هزار و ۷۷۰ مورد عنوان کرد.

وی با بیان اینکه به منظور مقابله با کووید ۱۹ همچنین، ۶۲ پایگاه اورژانس گیلان نیز آماده خدمت رسانی می باشد، تصریح کرد : در این خصوص همچنین نحوه برخورد صحیح با بیماران مبتلا به ویروس کرونا به پرسنل اورژانس گیلان ابلاغ شد و مرکز EOC،MCMC ، مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس گیلان نیز به حالت آماده باش کامل، در آمد .

دکتر اسدی ادامه داد :  از ابتدای تابستان امسال تاکنون ، تعداد پنج هزار و ۷۷۶  ماموریت مختص به کووید ۱۹ توسط فوریت های پزشکی گیلان  نیز به  انجام  رسیده است.

مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان  در پایان یادآور شد : در طی مدت مذکور، ۲۱ ماموریت احیای قلبی ریوی و  ۵ زایمان موفق توسط  پرسنل فوریت های پزشکی گیلان به انجام رسیده است  و ۱۴ بیمار و مصدوم نیز توسط اورژانس هوایی گیلان با موفقیت به مراکز درمانی استان ، انتقال یافتند./