آرشیو » اجتماعی » ورزشی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 8903
شنبه - 3 آبان 1399 - 17:27

بسکتبال گیلان سوپرلیگی شد

رئیس هیات بسکتبال گیلان با بیان اینکه بسکتبال بانوان این استان سوپرلیگی شد، گفت: توافقات انجام شده با مالک تیم بسکتبال بانوان سپهرداد، مقرر شدبه مدت دو سال این تیم در خدمت هیات بسکتبال گیلان باشد.

بسکتبال گیلان سوپرلیگی شد

بسکتبال گیلان سوپرلیگی شد

رئیس هیات بسکتبال گیلان اظهار داشت:بر اساس توافق ایجاد شده به مدت دو سال این تیم با نام سپهرداد گیلان در مسابقات سوپر لیگ کشور حضور می یابد و بازی های خانگی آن در گیلان برگزار می شود.

محمد رفیعی افزود: بازیکنان تیم بسکتبال سوپر لیگی سپهرداد گیلان نیز ترکیبی از بازیکنان بومی و غیربومی تشکیل می شود تا این تیم با قدرت در رقابت های بسکتبال سوپر لیگ کشور حضور یابد.

وی ادامه داد: همچنین مربیان بومی و غیربومی نیز در کادرفنی این تیم حضور خواهند یافت که طبق توافقات انجام شده، عباسی مدرس و مربی نامی بسکتبال کشور به عنوان سرمربی هدایت تیم بسکتبال بانوان سپهرداد گیلان را در رقابت های سرپر لیگ کشور برعهده خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تاکنون ۱۲ تیم برای حضور در رقابت های بسکتبال سوپر لیگ بانوان کشور اعلام آمادگی کرده اند که البته هنوز قرعه کشی و زمان بازی این رقابت ها اعلام نشده اما تیم بسکتبال بانوان سپهرداد گیلان با قدرت به تمربنات خود ادامه می دهد تا با آمادگی کامل در این مسابقات حضور یابد.

وی بیان کرد: با توجه به علاقه مندی جامعه بسکتبال گیلان امید است که سال آینده نیز بتوانیم در بخش آقایان،  امتیاز یک تیم لیگ برتری را به گیلان انتقال دهیم تا این استان در لیگ برتر بسکتبال مردان کشور نیز صاحب تیم شود.

رئیس هیات بسکتبال استان گیلان خاطرنشان کرد: هم اینک و برای اولین بار  در تاریخ بسکتبال گیلان ۶ باشگاه خصوصی در گیلان در لیگ های دسته اول و دسته دوم کشور در بخش های بانوان و آقایان فعالیت دارند که از ین تعداد ۳ تیم در لیگ دسته اول بسکتبال آقایان، یک تیم در لیگ دسته اول بسکتبال بانوان و دو تیم در لیگ دسته دوم بانوان کشور حضور دارند.