آرشیو » اجتماعی » سیاسی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 8662
یکشنبه - 13 مهر 1399 - 22:11

در آستانه اربعین حسینی ؛ نمایشگاه موکب خدام العتره شهرداری رشت برپا می شود

مدیر موکب خدام العتره شهرداری رشت گفت: نمایشگاه موکب خدام العتره شهرداری این شهر در آستانه اربعین حسینی در پیاده راه فرهنگی برپا می شود.

در آستانه اربعین حسینی ؛ نمایشگاه موکب خدام العتره شهرداری رشت برپا می شود

به گزارش ختم کلام ، مدیر موکب خدام العتره با بیان اینکه هر سال در اربعین حسینی موکب خدام العتره ستاد اربعین شهرداری رشت در کربلا مستقر و با ۲۰۰ خادم پذیرای زائران اربعین حسینی می‌شود اما امسال به دلیل ممنوع بودن و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا این موکب به کربلا اعزام نخواهد شد.

علیرضا قانع با بیان اینکه عمده فعالیت موکب خدام العتره ارائه خدمات شهراست گفت: این موکب علاوه بر خدمات شهری در موضوعات فرهنگی اجتماعی  نیز    پذیرای خادمین و زائرین بود که امسال در پیاده راه فرهنگی شهرداری نمایشگاه و گالری خدمات و اقدامات ارائه شده پنج سال متوالی توسط این موکب به نمایش عموم مردم قرار می‌ دهیم.

 وی افزود: غرفه‌های رادیو کربلا ،پویش مسیر پاک، بهداشت و درمان، خدمات تلفن همراه ،کودک و نوجوان ، پاسخگویی به مسائل شرعی ،امداد و نجات ،کفاشی ، خیاطی و ایستگاه صلواتی ازجمله غرفه‌هایی است که در این نمایشگاه برپا خواهد بود .

این مسئول با تاکید بر اینکه نمایشگاه موکب خدام العتره شهرداری رشت با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برپا می شود، تصریح کرد: این نمایشگاه از غروب سه شنبه ۱۵ مهر ماه آغاز و تا هفدهم ادامه خواهد داشت و هر شب مراسم فرهنگی مذهبی نیز اجرا می گردد.

قانع یادآور شد: در این نمایشگاه، بین الحرمین به شکلی نمادین برپا خواهد شد.

منبع: خط قرمز