آرشیو » اجتماعی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 8641
یکشنبه - 13 مهر 1399 - 00:38

یادداشت / تبریکی که باید به شهر و شهردار گفت

یادداشت / تبریکی که باید به شهر و شهردار گفت با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر رشت خوشبختانه فردی که از رزومه قوی مدیریتی و اجرایی برخوردار است، بومی بوده و با مسائل و مشکلات شهری دردآشنا است، به عنوان شهردار رشت برگزیده شد. ابتدا در آغاز سخن تبریکی ویژه به دکتر سیدمحمد احمدی […]

یادداشت / تبریکی که باید به شهر و شهردار گفت

یادداشت / تبریکی که باید به شهر و شهردار گفت

با رای اکثریت اعضای شورای اسلامی شهر رشت خوشبختانه فردی که از رزومه قوی مدیریتی و اجرایی برخوردار است، بومی بوده و با مسائل و مشکلات شهری دردآشنا است، به عنوان شهردار رشت برگزیده شد.
ابتدا در آغاز سخن تبریکی ویژه به دکتر سیدمحمد احمدی به خاطر کسب آرای اکثریت اعضا برای شهرداری رشت عرض می کنیم و امیدواریم در مسند شهرداری رشت بتوانند منشای اثر خیر، برکت، توسعه و پیشرفت شهر شوند.
بدون شک اینکه شورای شهر رشت توانسته تقریباً در کوتاهترین زمان ممکن شهردار انتخاب کرده و روند کارهای قانونی احراز صلاحیت وی نیز آغاز شود، کار شایسته ای صورت پذیرفته است.
مشتاقانه همپای دیگر همکارانمان در بخشهای مختلف عمرانی، مالی، فرهنگی، اجرایی، خدمات شهری، فضای سبز و… همانند دوران سرپرستی تلاش می کنیم تا با هدایت و برنامه ریزی شهردار منتخب فعالیتهای مختلف و متنوع شهرداری رشت زمین نمانند و کارها همچنان بر مدار نظم و ترتیب دنبال شوند.
از سوی دیگر بسیار خرسندیم که شهردار رشت با برنامه ای مدون و تنظیم شده از شورای اسلامی شهر رشت رای اعتماد گرفته است و خلاصه ای از این برنامه مدون را در ماهنامه هفتم “آوای بلدیه” که این هفته چاپ می شود، پیش روی مخاطبان خواهیم گذاشت تا همگان از آن بهره برده و شهردار منتخب را نیز در اجرای آنها یاری دهند.
بی شک بدون همراهی، همگامی و مشارکت شهروندان حتی بهترین برنامه ها نمی تواند آنطور که باید و شاید موثر باشد پس ضمن تبریک به شهردار منتخب به دلیل مسئولیت بزرگی که بر عهده گرفتند، از شهروندان فهیم و مشارکت جوی شهرباران صمیمانه می خواهیم تا دکتر احمدی را در اجرای برنامه های مد نظر و تدوین شده یاریگر باشند.
امیدواریم شهر رشت با مدیریت یکپارچه شهردار منتخب به نتایج درخشان و ارزنده دست یابد و این برنامه ها بتواند نظر، رای و توجه شهروندان شهر باران را بیش،از پیش جلب کند.