آرشیو » اجتماعی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 8611
دوشنبه - 31 شهریور 1399 - 23:38

پیام‌تبریک رئیس شورای اسلامی شهر وشهردار لنگرود به مناسبت سرآغار هفته دفاع مقدس

رئیس شورای اسلامی شهر وشهردار لنگرود با صدور پیامی، ۳۱ شهریور ماه سرآغار هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند.

پیام‌تبریک رئیس شورای اسلامی شهر وشهردار لنگرود به مناسبت سرآغار هفته دفاع مقدس

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم برای یادآوری و قدردانی از رشادت و ایثارگری جوانانی است که با نثار جان خود موجب عظمت و ماندگاری نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم کردند و به برکت خون آنان ایران و انقلاب همچنان در مسیر رشد و بالندگی است.

تلاش برای بیان رشادت‌ها و حماسه‌های روزهای دفاع مقدس رسالت خطیری است که همگان باید با بهره گیری از حقیقت ناب و گنجینه ارزشمند این حماسه برای امتداد و تقویت آن نسبت به انتقال مفاهیم ایثار و استقامت به نسل های جوان امروز و فردا تلاش کنند.

اینک در آغاز سالروز جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس به احترام دلاورمردان هشت سال ایثار و استقامت بر پا ایستاده و سرتعظیم فرود می آوریم.

و با یادآوری شجاعت و حماسه آفرینی های ارتش غیور، سپاه سلحشور، بسیج مخلص، نیروهای انتظامی و سایر مدافعان دلیر میهن اسلامی در جنگ تحمیلی سالروز این حماسه غرور آفرین را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و همه دلیرمردان عرصه ایثار و مقاومت و مردم شهید پرور لنگرود تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال توفیق خدمتگزاری و ادامه راه شهیدان را برای همگان مسئلت دارم.

سید مهدی رجایی شهردار لنگرود
غلامرضا منصفی رئیس شورای اسلامی لنگرود