آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » مهمترین عناوین » ویژه » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 8589
چهارشنبه - 9 مهر 1399 - 23:53

در یکصدوشصت و ششمین جلسه شورای شهر رشت؛ شهردار این شهر انتخاب شد

ختم کلام_ شهردار رشت در یکصدو ششمین جلسه شورای این شهر انتخاب شد.

در یکصدوشصت و ششمین جلسه شورای شهر رشت؛  شهردار این شهر انتخاب شد

 

به گزارش ختم کلام، رییس شورای شهر رشت در یکصدو شصت و ششمین جلسه فوق العاده شورای این شهر پیرامون برخی شایعات ایجاد شده پیرامون انحلال شورای پنجم رشت اظهار کرد: منحل کردن شورا به همین سادگی ها نبوده و مملکت قانون دارد.

رمضانپور نرگسی با انتقاد از عملکرد برخی رسانه های فرصت طلب گفت: مقامات باید تودهانی محکمی بر این فرافکن ها و شایعه پراکن ها بزنند.

وی افزود: شورای پنجم رشت بیش از سه سال بطور مظلومانه مشغول به خدمت رسانیست و اقدامات مطلوبی در این مدت توسط این شورا به انجام رسیده است.
رییس شورای شهر رشت سپس از سید محمد احمدی فرماندار پیشین این شهر و معاون پیشین استاندار گیلان و همچنین از سید عیسی مهدوی فرماندار فعلی تالش به عنوان دو کاندیدای شهرداری این کلانشهر نام برد و در پی آن، نخستین نامبرده برای ارائه برنامه به صحن شورا فراخوانده شد.
سید محمد احمدی با اشاره به اقدامات عمرانی و تفاهمات انجام شده در شورای پنجم اظهار کرد: با تدوین برنامه مدون می توان در یکسال باقیمانده به موارد مطلوبی دست یافت.
وی ضمن پرداختن به پیاده سازی و راه انداری سامانه مدیریت کنترل پروژها و قرارداد هادر شهرداری رشت، به سایر اولویت هاو پروژه های کوتاه مدت و نیمه تمام پرداخت.
مشاور فعلی استاندار گیلان همچنین به سایر اولویت های کوتاه مدت از راه سرمایه گذاری نیز اشاره کرد.
احمدی ضمن پرداختن به سایر طرح ها و برنامه های خود از دریافت همزمان حقوق کارگران رسمی و قراردادی نیز خبرداد.
وی کرامت انسانی را بسیار مهم خواند و از نیروهای انسانی به عنوان مهمترین عناصر خدمت رسان شهری یاد کرد و گفت: کار از نوع جهادی از اهمیت بالایی برخوردار است.

کاندیدای شهرداری رشت افزود: بنا نه بر حرف که بر کار است و در میدان باید به جای حرف به عمل پرداخت.
احمدی شفاف سازی را از دغدغه های شهر خواند و سپس به سایر سوالات مطرح شده از سوی اعضای شورا پاسخ داد.

در ادامه این جلسه فرماندار فعلی تالش در صحن حاضر شد و وی نیز به سوالات مطرح شده اعضای شورا پاسخ گفت.
به گزارش ختم کلام در پایان یکصدو شصت و ششمین جلسه فوق العاده شورای شهر رشت که بیش از ۴ ساعت به طول انجامید، با ۹ رای موافق، سید محمد احمدی به عنوان شهردار رشت انتخاب شد.
انتهای پیام/