به گزارش ختم کلام، فرماندهی انتظامی استان گیلان از بین جوانان مؤمن، متعهد و علاقه‌مند به خدمت در ناجا برای تکمیل کادر افسری محصل در گروه‌های آزمایشی ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف اسلامی با مدرک تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی، دانشجو می‌پذیرد.

داوطلبان می‌توانند برابر برنامه زمانبندی از تاریخ یک مهر ماه ۹۹ تا اول آبان ماه به سایت ثبت نام اینترنتی مرکز گزینش و استخدام ناجا به آدرس GOZINESH.POLICE.IR مراجعه و برای ثبت نام اقدام کنند.

گفتنی است، مرکز گزینش و استخدام فرماندهی انتظامی استان گیلان همه روزه در ساعات اداری آماده پاسخگویی به داوطلبان گرامی می‌باشد و داوطلبان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی: رشت – میدان مصلی – بلوار شهید مدرس – کوچه شهید گلی‌پور مراجعه و در صورت ابهام با شماره تلفن‌ ۲۱۸۳۰۰۶۲-۰۱۳ تماس حاصل کنند.

شرایط و ضوابط اختصاصی جذب:

۱- حداکثر سن استخدام برای داوطلبان مقطع افسری محصل ۱۹ سال می‌باشد. تبصره:‌ در صورت داشتن هریک از موارد زیر دو سال به حداکثر سن داوطلب اضافه می‌شود:

الف) دارندگان کارت پایان خدمت وظیفه عمومی.

ب)بسیجیان فعال (بالای یک سال عضویت) و پلیس افتخاری.

پ) خانواده جانبازان و کارکنان نیروهای مسلح، نخبگان و استعداد برتر، دارندگان مقام قهرمانی کشوری و بین‌المللی در رشته‌های ورزشی و علمی و حافظان قرآن کریم.

حداکثر سن داوطلبان مقطع افسری محصل که دارای ۳ الویت هستند ۲۵ سال ( متولدین سال ۱۳۷۵ به بالا) می‌باشد.

۲- حداقل معدل دیپلم یا پیش دانشگاهی برای رشته علوم انسانی ۱۴ و سایر رشته‌ها ۱۳ می‌باشد.

۳- حداقل میزان قد داوطلب ۱۷۰ سانتی‌متر و مقدار وزن متناسب با قد وی است.

۴- فارغ‌التحصیلان مقاطع کاردانی و بالاتر مجاز به ثبت نام نمی‌باشند.