آرشیو » اجتماعی
کد خبر : 8468
چهارشنبه - 1 مرداد 1399 - 20:01

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز ملّی فیزیوتراپی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ دکتر ارسلان سالاری – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در پیامی فرا رسیدن دوم مرداد، روز ملی فیزیوتراپی را به اعضای هیات علمی، کارشناسان و فعالان این عرصه تبریک گفت . متن پیام به شرح زیر است: بی شک فیزیوتراپی را می توان یکی […]

پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به مناسبت روز ملّی فیزیوتراپی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (وب دا)؛ دکتر ارسلان سالاری – رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در پیامی فرا رسیدن دوم مرداد، روز ملی فیزیوتراپی را به اعضای هیات علمی، کارشناسان و فعالان این عرصه تبریک گفت . متن پیام به شرح زیر است:

بی شک فیزیوتراپی را می توان یکی از بازوهای پرتوان حوزه سلامت نامید، چرا که با روی آوردن بشر به سبک زندگی شهرنشینی و کم تحرکی، بیماری های اسکلتی-عضلانی، روند فزاینده ای را تجربه کرده است و همچنین سوانح و حوادث ترافیکی موجب بروز ناتوانی و کم توانی بیماران شده است. در این مسیر، فیزیوتراپیست با عرضه خدمات بالنده و نوین، نقش بسزایی را در بازگرداندن سلامت و توان آسیب دیدگان ایفا می کند.

اینجانب بدین وسیله از تلاش های خالصانه اعضای هیات علمی، کارشناسان و فعالان عرصه فیزیوتراپی که در درمان و کاهش آلام بیماران نیازمند از هیچ کوششی فروگذار نمی کنند، قدردانی نموده و توفیق روزافزون همکاران عزیزم را در عرصه توانبخشی و فیزیوتراپی از خداوند بزرگ خواستارم.

دکتر ارسلان سالاری

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان