آرشیو » اجتماعی » مهمترین عناوین » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 8413
سه شنبه - 25 شهریور 1399 - 18:42

رییس شورای شهر رشت: عزل شهردار اتفاقی ناخوشایند بود

رییس شورای شهر رشت، نبود ثبات مدیریت را مهمترین علت عقب ماندگی شهر دانست و گفت: عزل شهردار، اتفاقی ناخوشایند بود.

رییس شورای شهر رشت: عزل شهردار اتفاقی ناخوشایند بود

به گزارش ختم کلام، رئیس شورای اسلامی رشت در آین معارفه سرپرست جدید شهرداری این کلانشهر بابت معارفه سرپرست منتخب اظهار خوشحالی وعزل شهردار با تجربه پیشین اظهار ناراحتی کرد.

احمد رمضانپور نرگسی با اشاره به کسب تجربه ۱۶ ماهه ناصر حاج محمدی در شهرداری رشت گفت: وی بی شک با تجارب خوب در مناصب مختلف مدیریتی   در خدمتگذاری به بخش های مختلف این نظام مقدس نیز موفق خواهد شد.

وی نبود مدیریت را مهمترین علت عقب ماندگی زیرساخت ها در شهر دانست و افزود: بسیاری از شهرهای بزرگ کشور دارای ثبات مدیریت بوده و طول مدیریت شهرداران در آن شهرها به بیش از ۴ سال رسیده است.

رئیس شورای شهر رشت دخالت تفکرات سیاسی در امور اجرایی را خیانت به آرمان های نظام و شهدا دانست و گفت: هرگز تفکرات سیاسی خود را در امور مدیریت شهری دخالت نداد.

رمضانپور عزل شهردار رشت را اتفاقی ناخوشایند خواند و گفت: روز چهارشنبه در صحن شورا شهرداری توانمند و بومی انتخاب می شود.

وی سرپرست جدید شهرداری رشت را فردی خوشنام، باتجربه و اخلاق مدار دانست و افزود: وی در شهرداری رودبار و شهرداری منطقه یک رشت خاطرات خوبی از خود به جا گذاشت.

رمضانپور ایجاد آرامش در کارکنان شهرداری، توجه به ثبات مدیریت و شایسته سالاری را از سرپرست منتخب خواستار شد.

وی همچنین به اهمیت ممیزی املاک و حفظ منابع مالی تاکید کرد و گفت: با افزایش منابع مالی، تقویت زیرساخت و ایجاد امکانات رفاهی می توانیم اعتماد مردم را جلب کنیم.

سرپرست شهرداری رشت: امیدواریم دوران سرپرستی به دوران شکوفایی تبدیل شود

ناصر عطایی سرپرست جدید شهرداری رشت نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و تشکر از زحمات دکتر حاج محمدی شهردار پیشین رشت اظهار کرد: از حسن اعتماد اعضای محترم شورا قدردانی می کنم و بزرگان زیادی در شهرداری شایسته این مسئولیت بودند و ان شالله بتوانیم در زمان کوتاه سرپرستی به بهترین شکل اداره امور را انجام دهیم.

سرپرست شهرداری رشت از اعضای شورای شهر رشت تقاضا کرد شهردار رشت در کوتاه ترین زمان ممکن انتخاب شود.

عطایی با تاکید بر اینکه دوران سرپرستی نباید به دوران قانون گریزی و بی ثباتی تعبیر شود گفت: دوران سرپرستی باید دوران ثبات،آرامش و رعایت اخلاقیات باشد.

وی به نقش سه نهاد مهم برای مساعدت به شهرها اشاره کرد وافزود: نهاد اول مجلس، نهاد دوم دولت و نهاد سوم مشارکت مردم بوده که تجلی اراده مردم در شوراها متبلور شده است.

سرپرست شهرداری رشت با اشاره به اینکه مدیریت شهری به تنهایی نمی تواند همه مشکلات شهر را حل کند تاکید کرد: شهرداری به مشارکت و تعامل سایر دستگاه های اجرایی نیازمند است.

عطایی با بیان  اینکه یک میلیون نفر به شهرداری رشت امیدوار هستند بیان کرد: برای توسعه و آبادانی شهر از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم.

سرپرست شهرداری رشت از تدوین برنامه های کوتاه مدت در دوران سرپرستی خبر داد و گفت: با اتحاد و همدلیامیدواریم دوران سرپرستی به دوران شکوفایی تبدیل شود.