آرشیو » اجتماعی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 8381
یکشنبه - 23 شهریور 1399 - 00:28

 از سوی سازمان بسیج رسانه گیلان وبه منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام شد: معرفی کتاب “اثر مرکب”معرفی کتاب “اثر مرکب” نوشته: دارن هاردی

کتاب “اثر مرکب” نوشته: دارن هاردی به متظور تویج فرهنگ کتابخوانی، از سوی سازمان بسیج رسانه گیلان معرفی شد. 

 از سوی سازمان بسیج رسانه گیلان وبه منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی انجام شد:  معرفی کتاب “اثر مرکب”معرفی کتاب “اثر مرکب” نوشته: دارن هاردی

ختم کلام- در جهانی که جوانان توسط رسانه‌ها بمباران می‌شوند، هر روز اطلاعات زیادی کتاب “اثر مرکب” نوشته: دارن هاردی به متظور تویج فرهنگ کتابخوانی، از سوی سازمان بسیج رسانه گیلان معرفی شد درباره سریع‌ترین راه رسیدن به موفقیت و ثروت به گوش می‌رسد.
بیایید با هم صادق باشیم! شما هرگز نمی توانید یک شبِ به اهدافتان برسید یا با نشستن روی مبل و تکرار عادت‌های قبل و جویدن قرص چربی‌سوز در طی یک ماه وزن کم کنید. باید برای یک لحظه از تمام فضای اطراف خود جدا شوید و بدون پیش داوری به این سوال جواب دهید:
* در کجای مسیر اهداف و زندگی‌تان ایستاده‌اید؟
موفقیت آسان نیست. هیچ کتابی بدون شما نمی‌تواند معنای عملی موفقیت را واقعیت ببخشد و هیچ رژیم غذایی بدون اراده‌ی صد در صدی شما نمی‌تواند باعث کم شدن وزن‌تان شود. صادقانه بگوییم، موفقیت اصلا راحت نیست. هیچ گاه در یک شب میلیاردر نخواهید شد و هرگز بدون شناخت و تمرین و تمرین و اشتیاق، زندگی مخصوص به خود را نخواهید ساخت!
اما باور این جملات نقطه شروع است.
اگر تا اینجای قصه را می‌توانید بازی کنید برای شما یک پیشنهاد ردنشدنی داریم و آن انجام تغییرات و روش‌هاییست که دارن هاردی در کتاب اثر مرکب برای شما نوشته است. دارن هاردی، از ۱۸ سالگی شروع به تلاش و فعالیت اقتصادی کرد و اکنون در مقام مربی و مشاور به شما کمک میکند تا بهترین انتخاب، روش درست هدف گذاری و راه رسیدن به موفقیت را پیدا کنید. این تغییرات به هیچ‌وجه اطلاعات جدیدی نیست. بلکه تمام کارهایی است که شما می‌دانید و انجام نمی‌دهید. اگر به دنبال یک برنامه عملی و نقشه‌ای جامع و ملموس هستید، اجازه دهید جملات این کتاب بر روی انتظارات و اهداف شما تاثیر بگذارد، حس کنجکاوی‌تان را برانگیزد و به زندگی شما ارزش دهد.
** موفقیت امری تدریجی همراه با تلاش مداوم است، روش درست و اصولی هدف گذاری را از همینجا بیاموزید…