آرشیو » اجتماعی » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 8326
پنجشنبه - 6 شهریور 1399 - 21:38

فرماندار رشت تاکید کرد: حل معضلات شهری نیازمند کمک همه مسئولان است

ختم کلام- فرماندار رشت در آیین افتتاح تصفیه خانه شیرابه پسماند سراوان گفت: حل معضلات شهری نیازمند کمک همه مسئولان است زیرا شهرداری به تنهایی قادر به حل تمام مشکلات شهری نیست.

فرماندار رشت تاکید کرد: حل معضلات شهری نیازمند کمک همه مسئولان است

به گزارش ختم کلام، فرماندار این کلانشهر در آیین بهره برادی از تصفیه خانه پسماندهای سراوان اظهار کرد: پسماندها معضل بزرگی برای جوامع بشری محسوب می شوند و عواقب عملکرد نادرست مسئولان دراین حوزه نیز دوباره به چرخه طبیعت برمی گردد.
علی فتح الهی با اشاره به اهمیت مقوله زیست محیط در حیات موجودات زنده گفت: حفظ محیط زیست و مدیریت در امر زباله مختص به گروه و قشر خاصی نبوده و از این رو همگان باید در این مقوله کوشا باشند.
وی بهره برداری ۳ لیتر درثانیه پسماند سراوان را بسیار ارزشمند خواند و افزود: انتطار می رود با ادامه روند فعالیت ها، کل شیرابه ها در آینده تصفیه شوند.
فرماندار رشت ضمن قدردانی از شهردار و سایر مسئولان مرتبط خاطر نشان کرد: افتتاح فاز نخست این تصفیه خانه به معنای پایان کار نبوده بلکه به معنای آغاز کار است.
فتح الهی هنچنین بر لزوم‌پیگیری مقوله کود آلی نیز تاکید کرد و گفت: این مهم نیازمند کمک همه مسئولان است و شهرداری به تنهایی قادر به حل تمام‌معضلات شهری نخواهد بود.

انتهای پیام/

 

مهدیه رزاقی لنگرودی