آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » مهمترین عناوین » ویژه » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 8320
پنجشنبه - 6 شهریور 1399 - 20:52

در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور مسئولان استانی افتتاح شد: تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان

ختم کلام، تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان با حضور مسئولان استانی در پنجمین روز از هفته دولت در رشت افتتاح شد.

در پنجمین روز از هفته دولت و با حضور مسئولان استانی افتتاح شد: تصفیه خانه شیرابه زباله های سراوان

 

به گزارش ختم کلام، شهردار کلانشهر رشت، صبح پنج شنبه در آیین افتتاح تصفیه خانه شیرابه زباله در منطقه سراوان ضمن قدردانی ازمسئولان حاضران در جلسه، اظهار کرد: شاید اجرای تصفیه ۳ لیتر برثانیه بخشی از کار باشد اما تلاش های زیادی برای اجرای همین بخش از تصفیه خانه صورت گرفته است.

ناصر حاج محمدی با اشاره به افتتاح فاز نخست تصفیه خانه شیرابه زباله سراوان گفت: بسیاری از بدخواهان، از افتتاح این فاز نیز ناامید بوده و رفتارهای دلسرد کننده بروز می دادند.

وی ضمن قدردانی از حمایت های وزیر کشوراز این‌پروژه مهم خاطر نشان کرد: مسئولان مربوط در سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور نیز تلاش های بی دریغی برای به ثمر رسیدن پروژه تصفیه خانه شیرابه زباله انجام داده اند.

شهردار رشت ضمن بیان آلام چندین ساله مردم سراوان برای تحمل تخلیه زباله در این منطقه افزود: بیش از ۵۰ درصد فعالیت های شهردار شهر برای حل مشکلات زباله سراوان‌گذشت و اگر حضور مستمر و شبانه روزی نبود، شاید امروز این مشکل برطرف نمی شد.

حاج محمدی ضمن بر شمردن مشکلات‌موجود در تاسیس این تصفیه خانه گفت: برف، بارندگی های شدید و حتی ویروس منحوس کرونانیز مانع از تلاش های فعالیت های شبانه کارگران و مسئولان مجموعه مدیریت شهر نشد.

آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، فتح الهی فرماندار رشت، احمدی نماینده مردم رشت در مجلس، شیرزاد و عاقل منش دو عضو شورای شهر، قانع مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت و معاونان شهردار این کلانشهر نیز در این آیین حضور داشتند.

انتهای پیام/