آرشیو » اجتماعی » اسلایدر بالا » اقتصادی » مهمترین عناوین » ویژه » پیشخوان » گیلان
کد خبر : 8313
پنجشنبه - 6 شهریور 1399 - 00:44
شهردار کومله خبر داد:

افتتاح ۴۸ پروژه شهری با هزینه بیش از چهار میلیارد تومان در شهرداری کومله

ختم کلام- شهردار کومله از افتتاح ۴۸ پروژه با هزینه بیش از چهار میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح ۴۸ پروژه شهری با هزینه بیش از چهار میلیارد تومان در شهرداری کومله

 

به گزارش ختم کلام، شهردار کومله، آذرماه ۹۸ را زمان آغاز پروژه های عمرانی شهرداری این شهر اعلام و اظهار کرد: این پروژه ها درمدت ۹ ماه به بهره برداری رسیده است.

منوچهر مهدی پور از افتتاح ۴۸ پروژه شهرداری با بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در هفته دولت خبر داد و گفت: روکش آسفالت کوچه های سطح شهر به مساحت تقریبی ۱۱ هزار مترمربع و زیرسازی کوچه های شهر نیز در حدود ۸ هزار مترمربع انجام شده است.

به گفته وی، لوله گذاری دفع آبهای سطحی به طول ۱۵۰۰ متر انجام شده وفاضلابهای مسدود شهر نیز به دو صورت مکانیزه و دستی، لایروبی شده اند.‌
شهردار منطقه توریستی کومله همچنین از جدول گذاری خیابان های شهر به طول ۴۲۰۰ متر، پیاده روسازی و نوسازی پیاده روهای دو خیابان به متراژ تقریبی ۱۳ هزار مترمربع خبر داد و از زیباسازی سیمای شهری، رنگ آمیزی جداول و دیوارنگاری سطح شهر بعنوان پروژه های دیگر یاد کرد.
مهدی پور با اشاره به ماشین آلات خریداری شده از سوی شهرداری کومله از تجهیز ناوگان موتوری این شهرداری خبر داد و خاطر نشان کرد: این ماشین آلات شامل یک دستگاه نیسان، آریسان، موتورسیکلت و یک دستگاه خودروی پیشروی آتش نشانی است.
وی از اقدامات انجام شده در زمینه های دیوارکشی زمین محصور نشده خیابان امام، ساختمان موتوری شهرداری، آرامستان و بازسازی محوطه آن نیز یاد کردو گفت: تعریض خیابان شهید لاهوتی به سمت اطاقور و تملک زمین میدان ورودی شهر، بازگشایی و تملک خیابان ۱۲ متری تا پمپ بنزین از دیگر اقدامات انجام شده است.
شهردار کومله همچنین با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز، از نوسازی ساختمان شهرداری و ارتقای سیستم اداری در کنار انجام پروژه مبلمان شهری خبرداد.

انتهای پیام/

 

مهدیه رزاقی لنگرودی