آرشیو » یادداشت
کد خبر : 8146
شنبه - 25 مرداد 1399 - 19:40

نوروز باشکوهی در منطقه آزاد انزلی که مجال و فرصت ظهور و شکوفایی نیافت! / مهدی کاظمیان

چون سر آمد دولت شب‌های وصل / بگذرد ایام هجران نیز هم

نوروز باشکوهی در منطقه آزاد انزلی که مجال و فرصت ظهور و شکوفایی نیافت! / مهدی کاظمیان

یادداشت:مهدی کاظمیان، مدیر روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی

«بنام خدای بهار آفرین»

رسید مژده که ایام غم نخواهد ماند
چنان نماند چنین نیز هم نخواهد ماند
چه جای شکر و شکایت ز نقش نیک و بد است
چو بر صحیفه هستی رقم نخواهد ماند

نوروز ۹۹ متفاوت ترین‌ نوروزی که تجربه داشتیم به پایان رسیده است. من آنچه از سالیان پیشین در خاطرم مانده، تلاش و فعالیت های مستمر و تکاپوی بسیار، همراه با شور و شوقی وافر، در واپسین هفته های سال بود تا بتوانیم در دو هفته ی آغازین سال نو ایامی باشکوه و سرشار از شادمانی و سرور برای مردم عزیزمان فراهم آوریم. همراه و همگام با همکاران عزیزم در حوزه های مختلف سازمان؛ بویژه در حوزه گردشگری ،فرهنگ و هنر و رسانه، شبها و روزهایی را سپری می کردیم تا در ارائه خدمات و برنامه های خود به عزیزان هموطن، بهترین ها و و شایسته ترین ها تهیه و اجراء شود. رویدادهایی چون جشنواره نوروزی، اجرای آیین های سنتی، بومی و محلی، جشن اقوام، نمایش عروسک های غول پیکر، نمایشگاه سوغات و صنایع دستی، کنسرت موسیقی سنتی و پاپ، برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی که هر ساله با برنامه ریزی مناسب برگزار می شد تا شادی و مسرت خاطر به گردشگران و میهمانان نوروزی هدیه شود و در سال نو، این رویدادفرهنگی هنری، با شکوه و جذابیت و تنوع بیشتری تقدیم همه عزیزان گردد؛ اما با ورود پدیده ای شوم و میهمانی ناخوانده در سال نو، حکایت تلخی برای همگان رقم زده شد!

شیوع ویروس کرونا که پدیده ای فراگیر در بسیاری از نقاط جهان است و سلامتی میلیونها انسان را در معرض خطری جدی قرار داده است، استان گیلان و منطقه آزاد انزلی را نیز مصون و مبرا نگذاشت و مردم این استان و منطقه را درگیر مقابله با این بیماری مهلک کرد. بدیهی است که بنده نیز در کنار خدمتگزاران مردم در منطقه آزاد انزلی نیز همپای همه مردم و سازمان ها و دستگاهها به بسیج ملّی مبارزه با کرونا پیوستیم و تمام توان و امکانات خود را برای مشارکت در رویکرد ملّی «ما کرونا را شکست می دهیم» بکار گرفتیم که همچنان ادامه دارد.

امروز آنچه بیش از هر مسئله دیگر برای ما اهمیت دارد، سلامتی و مصونیت هموطنان عزیزمان از بلایا و بیماری ها، بویژه ابتلا به این اپیدمی مهلک است؛ لذا من و همکارانم در کنار مردم عزیزمان هستیم تا پس از ریشه کن کردن و نابودی قطعی این پدیده ی شوم، در ایام و مناسبت های فرخنده و خجسته ی آینده، برنامه ها و خدمات گردشگری، فرهنگی، هنری و ورزشی خود را هرچه بهتر و باشکوه تر تقدیم گردشگران و میهمانان عزیزمان کنیم و شاهد روزهایی درخشان و شادی آفرین، همراه با رشد و توسعه و تحول در زندگی و معیشت همگان باشیم.

چون سر آمد دولت شب‌های وصل / بگذرد ایام هجران نیز هم

با آرزوی سلامتی و پیروزی و شادکامی برای مردمان شایسته ایران