آرشیو
کد خبر : 7989
شنبه - 21 تیر 1399 - 10:37

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در بازدید از دانشکده دندان‌پزشکی گیلان تاکید کرد: حوزه سلامت گیلان در تخصیص بودجه، باید ویژه دیده شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)، صبح امروز شنبه؛ دکتر محمدرضا احمدی، نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشکده دندانپزشکی ضمن دیدار  با رئیس و کارکنان، در جریان مشکلات و چالش های دانشکده قرار گرفت. دکتر احمدی، نماینده رشت در مجلس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان(وب دا)، صبح امروز شنبه؛ دکتر محمدرضا احمدی، نماینده مردم رشت و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در مجلس شورای اسلامی با حضور در دانشکده دندانپزشکی ضمن دیدار  با رئیس و کارکنان، در جریان مشکلات و چالش های دانشکده قرار گرفت.

دکتر احمدی، نماینده رشت در مجلس یازدهم، همچنین از بخش های مختلف دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از جمله بخش های درمانی آن بازدید کرد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در نشست خود با رئیس و مجموعه دانشکده دندانپزشکی گیلان با ابراز نگرانی از وضعیت زیرساختهای زیست محیطی و مسائل امنیتی سایت لاکان، توجه به تصفیه خانه فاضلاب و وضعیت بیمه پیش از اجرای پروژه ه ها را حایز اهمیت دانست.

دکتر احمدی با گلایه از رهاشدن پروژه های عمرانی در مجموعه تاسیسات سایت لاکان گفت: زیرساختهای عمرانی جز سرمایه های کشور محسوب میشوند اما این هزینه کردها در سایت لاکان در حال مستهلک و نابود شدن است.

وی با اشاره به توسعه همه جانبه استان‌های همجوار نسبت به گیلان، خاطرنشان کرد: زیرساخت‌های گیلان توسعه نیافته و در بخشی از جمله در حوزه پسماند و سلامت بسیار عقب مانده است.

نماینده مردم رشت در خانه ملت، بر ضرورت ارایه راهکار برای برون رفت چالش ها تأکید کرد و گفت: در این زمینه باید از ظرفیت کلی مجمع نمایندگان در جهت رفع مشکلات و چالش های حوزه سلامت گیلان بهره گرفت.

عضو مجمع نمایندگان گیلان در خانه ملت، با بیان اینکه رشت مرکز استان است و کل مردم استان از خدمات این شهرستان از جمله در بخش درمان منتفع می‌شوند، تصریح کرد: در تخصیص بودجه استان باید حوزه سلامت ویژه دیده شود و این مهم در تقسیم بودجه آینده استان در نظر گرفته خواهد شد.

طولانی بودن مسافت دانشکده با مرکز شهر، دسترسی سخت بیماران به  دانشکده دندانپزشکی، غیر ایمن بودن جاده ترانزیتی منتهی به دانشکده و مخاطره آمیز بودن سایت لاکان به لحاظ امنیت و ورود احشام به آن از جمله دغدغه های رئیس دانشکده دندانپزشکی گیلان بود که در دیدار با عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح شد.

دکتر احمدی، نماینده مردم رشت در مجلس همچنین از بخش های مختلف دانشکده داروسازی نیز بازدید کرد و در جریان تولیدات دارویی، فضای آموزشی و پژوهشی این دانشکده قرار گرفت