آرشیو
کد خبر : 7931
دوشنبه - 6 مرداد 1399 - 18:56

اجرای ۴۴ کیلومتر شبکه گذاری گاز در گیلان

به گزارش ختم کلام، مدیرعامل شر کت گاز گیلان از اجرای ۴۴ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز در استان خبر دادو اظهار کرد: با انجام این عملیات، مجموع طول شبکه گاز در گیلان به بیش از ۲۱ هزار و ۱۳۵ کیلومتر افزایش یافته است. حسین‌اکبر گفت: با وجود برخورداری بیش از ۹۵ درصدی خانوارهای روستایی […]

اجرای ۴۴ کیلومتر شبکه گذاری گاز در گیلان

به گزارش ختم کلام، مدیرعامل شر کت گاز گیلان از اجرای ۴۴ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز در استان خبر دادو اظهار کرد: با انجام این عملیات، مجموع طول شبکه گاز در گیلان به بیش از ۲۱ هزار و ۱۳۵ کیلومتر افزایش یافته است.
حسین‌اکبر گفت: با وجود برخورداری بیش از ۹۵ درصدی خانوارهای روستایی گیلان از نعمت گاز طبیعی، این شرکت با همت و جدیت فراوان برای گازدار شدن همه روستاییان تلاش می کند.
وی در ادامه با اعلام خبر نصب یک هزار و ۴۰۰ انشعاب گاز در تیرماه امسال، خاطر نشان کرد: این میزان نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۴ درصد رشد داشته و با تحقق این مهم مجموع انشعابات گاز در گیلان به بیش از ۵۹۸ هزار عدد افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت گاز گیلان با اشاره به اجرای مستمر عملیات گازرسانی و اجرای حفره های خالی و به تبع آن افزایش تعداد تاسیسات و طول خطوط گاز در استان، بر رعایت الزامات ایمنی و نظارت مستمر بر عملیات و تاسیسات گاز تاکید کرد.
این‌مسئول، همچنین از برنامه ریزی این شرکت برای گازرسانی به مناطق روستایی باقیمانده واجد شرایط و افزایش درصد برخورداری گاز روستایی به بالای ۹۷ درصد در استان خبر داد.

انتهای پیام/