آرشیو
کد خبر : 7897
سه شنبه - 31 تیر 1399 - 14:06

عضو شورای شهر رشت گفت: خبر سرپرستی من در شهرداری کذب محض است

  به گزارش ختم کلام، حامد عبداللهی عضو شورای اسلامی شهر رشت در واکنش به شایعات مطرح شده پیرامون سرپرستی وی در صورت استیضاح شهردار رشت اظهار کرد: این شایعات اساسا کذب بوده و بنده به عنوان نماینده مردم در پارلمان محلی خدمتگزار شهرم خواهم ماند. حامد عبداللهی گفت: بعضی افراد با مطرح کردن چنین […]

عضو شورای شهر رشت گفت: خبر سرپرستی من در شهرداری کذب محض است

 

به گزارش ختم کلام، حامد عبداللهی عضو شورای اسلامی شهر رشت در واکنش به شایعات مطرح شده پیرامون سرپرستی وی در صورت استیضاح شهردار رشت اظهار کرد: این شایعات اساسا کذب بوده و بنده به عنوان نماینده مردم در پارلمان محلی خدمتگزار شهرم خواهم ماند.

حامد عبداللهی گفت: بعضی افراد با مطرح کردن چنین شایعاتی در بین اعضای شورا به دنبال تفرقه انگیزی بوده و می خواهند در این مقطع زمانی از آب گل آلود ماهی بگیرند تا به مقاصد شخصی خود برسند.

وی افزود: تا آخرین روز دوره شورای پنجم در کنار مردم شهرم خواهم بود و لحظه ای از خدمت رسانی دریغ نخواهم کرد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت در ادامه به ضرورت همدلی و اتحاد در مجموعه شورا و مدیریت شهری تاکید کرد و یادآور شد: باید با حفظ آرامش در شهرمان مشکلات را سپری کرده و به توسعه پایدار شهر بپردازیم.

عبداللهی با اشاره به جلسه استیضاح شهردار رشت بیان داشت: طرح سوال و استیضاح حق قانونی و طبیعی اعضای شورای اسلامی بوده و اکثریت نمایندگان مردم بهترین تصمیم را قطعا برای صرف و صلاح شهر و مجموعه مدیریت شهری خواهند گرفت.

عضو شورای شهر رشت در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدت زمان زیادی به پایان عمر شورای پنجم باقی نمانده و اتفاقات خوبی در شهرداری رشت در حال برنامه ریزی و رقم خوردن است، بهترین تصمیم ثبات مدیریتی و حفظ شهردار رشت است.

وی با اشاره به زحمات و اقدامات انجام شده شهردار رشت خاطرنشان کرد: اخیرا پروژه های خوبی در شهرداری رشت  برنامه ریزی و اجرا شد و باید این پروژه ها با حفظ شهردار رشت آقای دکتر حاج محمدی و همراهی اعضا محترم شورا و دیگر متولیان استانی و شهرستانی به بهره برداری برسد.

عبداللهی در پایان تاکید کرد: باید با همدلی و حفظ شرایط موجود بهترین اتفاق ممکن را برای مردم و شهرمان رقم بزنیم تا بتوانیم پاسخگوی آیندگانمان باشیم.