آرشیو
کد خبر : 7729
سه شنبه - 10 تیر 1399 - 21:08

رئیس پارک علم و فناوری گیلان: استفاده ۸۰ درصدی گیلانیان از خرید اینترنتی

  به گزارش ختم کلام، رئیس کل پارک علم و فناوری گیلان، عصر سه شنبه در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید که با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور در استانداری برگزار شد، پارک علم و فناوری را یکی از نهادهای نوآور در این استان عنوان و اظهار کرد: گیلان از لحاظ […]

رئیس پارک علم و فناوری گیلان: استفاده ۸۰ درصدی گیلانیان از خرید اینترنتی

 

به گزارش ختم کلام، رئیس کل پارک علم و فناوری گیلان، عصر سه شنبه در جلسه اقتصاد دانش بنیان و جهش تولید که با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور در استانداری برگزار شد، پارک علم و فناوری را یکی از نهادهای نوآور در این استان عنوان و اظهار کرد: گیلان از لحاظ نیروی انسانی نیز جزو استان های غنی کشور است.
علی باستی با اشاره به فعالیت ۹ مرکز رشد در پارک علم و فناوری گیلان گفت: در حال حاضر یک مرکز نوآور و سه مرکز رشد مشترک نیز در گیلان فعال است و دانشگاه گیلان نیز در آینده نزدیک به این مجموعه اضافه می‌شود.
وی همچنین به پذیرش ۹۸۰ شرکت در پارک علم و فناوری گیلان، نیز اشاره کرد و افزود: در تمام ۱۶ شهرستان گیلان مرکز علمی فعال وجود دارد.
رییس پارک علم و فناوری گیلان، همچنین با اشاره به عملکرد مثبت و مطلوب پارک و فناوری گیلان در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: در این مدت واحدهای دانش بنیان و فناور گیلان در حوزه ساخت تجهیزات و اقلام مورد نیاز اقدامات مفیدی انجام داده‌اند.
باستی با بیان اینکه گیلان به عنوان دبیرخانه دائم ۵۵ کشور اسلامی دارای پارک علم و فناوری مطرح است، افزود: گیلان یکی از استان‌های پیشرو در زمینه استفاده از فناوری‌های روز است.

به گفته وی بیش از ۸۰ درصد مردم این استان از خرید آنلاین استفاده می‌کنند.
این‌مسئول با بیان اینکه گیلان در حوزه برنامه نویسی دارای جایگاه دوم است خاطر نشان کرد: این استان دارای بیشترین برنامه نویسی و برنامه تولیدی است.
انتهای پیام/