آرشیو
کد خبر : 7628
یکشنبه - 8 تیر 1399 - 00:56

استاندار گیلان: حمایت از ورزش‌های قهرمانی و همگانی، مورد تأکید است 

   به گزارش ختم کلام، استاندار گیلان عصر شنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ، با اشاره به  پیشینه قوی گیلان در عرصه ورزش قهرمانی گفت: در عرصه بین المللی نیز مصداق‌های زیادی از ورزشکاران گیلانی وجود دارد که برای کشور ، مایه مباهات و افتخار هستند. ارسلان زارع […]

استاندار گیلان: حمایت از ورزش‌های قهرمانی و همگانی، مورد تأکید است 

 

 به گزارش ختم کلام، استاندار گیلان عصر شنبه در دیدار با مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ، با اشاره به  پیشینه قوی گیلان در عرصه ورزش قهرمانی گفت: در عرصه بین المللی نیز مصداق‌های زیادی از ورزشکاران گیلانی وجود دارد که برای کشور ، مایه مباهات و افتخار هستند.

ارسلان زارع به وجود اهتمام جدی در مجموعه مدیریتی استان برای حفظ، توسعه و تقویت جایگاه ورزش گیلان و حمایت از ورزش‌های قهرمانی و همگانی اشاره و اظهار کرد: زیرساخت‌های ورزشی موجود از قدمت بالایی برخوردار است که متناسب با علاقمندان به ورزش به ویژه تیم‌های گیلانی در لیگ های مختلف ورزشی کشور نیست.

وی با اشاره به اقدامات موثر دولت یازدهم و دوازدهم در تکمیل پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان و بهره‌برداری از آنها گفت: باتوجه به تصریح قانونی؛ منابع اعتباری بر تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام موجود که بسیاری از آنها دارای پیشرفت بیش از ۶۵ درصد بوده و قابل بهره‌برداری در نیمه اول سال ۱۴۰۰ هستند، متمرکز است.

استاندار گیلان با بیان اینکه در تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی نیازمند تزریق منابع ملی نیز هستیم، افزود: تلاش‌ها بر این است تا با تخصیص اعتبارات موجود و پیگیری نقدینگی، پروژه‌های در دست اجرای حوزه ورزش را حمایت و به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

 زارع به بازدیدهای خود از ورزشگاه تختی بندرانزلی اشاره و اضافه کرد: بهینه‌سازی این ورزشگاه مطابق با استانداردهای روز مورد انتظار جدی علاقمندان به رشته ورزشی فوتبال به ویژه تیم ملوان بندرانزلی است.

وی  افزودحفظ ، توسعه و تقویت جایگاه ورزش گیلان و حمایت از ورزش‌های قهرمانی و همگانی، پیوسته مورد تأکید است.