آرشیو
کد خبر : 7569
دوشنبه - 2 تیر 1399 - 18:14

استاندار گیلان: هیچ‌گونه کمبودی در تأمین کالاهای اساسی در گیلان وجود ندارد

به گزارش ختم کلام، استاندار گیلان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فعالان صنفی در ایام کرونایی، همراهی و همکاری خوبی با مجموعه خدمتگزاران مردم در دولت داشتند. ارسلان زارع، بر لزوم در کنار یکدیگر بودن به‌منظور عبور از فراز و نشیب‌های دوره گذار در کشور […]

استاندار گیلان: هیچ‌گونه کمبودی در تأمین کالاهای اساسی در گیلان وجود ندارد

به گزارش ختم کلام، استاندار گیلان در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن الغدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: فعالان صنفی در ایام کرونایی، همراهی و همکاری خوبی با مجموعه خدمتگزاران مردم در دولت داشتند.

ارسلان زارع، بر لزوم در کنار یکدیگر بودن به‌منظور عبور از فراز و نشیب‌های دوره گذار در کشور تأکید کرد و گفت: در شرایط آرامش و ثبات، فعالیت‌ها به‌خوبی انجام می‌شد و این روند همکاری باید همچنان ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به همراهی بخش اعظم اصناف با مردم و دولت بر اساس اخلاق، عدالت و انصاف بیان کرد: برخی سودجویان نیز در بعضی مواقع، دست به احتکار کالاهایی می‌زنند که در این شرایط، انتظار مردم تشدید نظارت و بازرسی‌هاست.

استاندار گیلان با بیان اینکه بازرسی‌های سرزده ناظران و برخورد با تخلفات، آرامش خاطر را به جامعه منتقل می‌کند، افزود: با تلاش خدمتگزاران، هیچ‌گونه کمبودی در تأمین کالاهای اساسی در گیلان وجود ندارد.

زارع با اشاره به اقدامات صورت گرفته در جهت صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌ها در بخش دولتی بیان کرد: انتظار است تا همه دستگاه‌ها و شهروندان در مصرف انرژی مدیریت کنند.

انتهای پیام/