آرشیو
کد خبر : 7566
دوشنبه - 2 تیر 1399 - 18:05

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبرداد: تشکیل  ۱۱ گروه جهادی رسانه توسط سازمان بسیج رسانه گیلان

 به گزارش ختم کلام، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان ظهر دوشنبه در جلسه نشست خبری با اصحاب رسانه که پیرامون برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مهدی خوش‌سیرت در سالن اجتماعات سپاه برگزار شد، این شهید والا مقام را از سرمایه‌های معنوی نظام برشمرد و وی را یکی از ستاره‌های درخشان گیلان نامید. سرهنگ مهدی پارسا با […]

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان خبرداد:  تشکیل  ۱۱ گروه جهادی رسانه توسط سازمان بسیج رسانه گیلان

 به گزارش ختم کلام، رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان ظهر دوشنبه در جلسه نشست خبری با اصحاب رسانه که پیرامون برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مهدی خوش‌سیرت در سالن اجتماعات سپاه برگزار شد، این شهید والا مقام را از سرمایه‌های معنوی نظام برشمرد و وی را یکی از ستاره‌های درخشان گیلان نامید.

سرهنگ مهدی پارسا با بیان اینکه استکبار سعی دارد فرهنگ ایثار و شهادت را از نسل سوم و چهارم دور کند، نقش برگزاری مراسم یادواره شهدا را بسیار مهم خواندو با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی همچنین با اشاره به نقش مؤثر رسانه در تبیین سیره شهدا به نسل بعدی، برلزوم تولید محتوا  برای رواج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه رسانه‌های انقلابی باید جنایات آمریکا را در دنیا به‌طورجدی و مستمر بازگو کنند، گفت: برخی از رسانه‌های معاند تلاش می کنند شرایط در آمریکا را عادی جلوه دهند از این رو رسانه‌های انقلابی باید پای‌کار آمده و اتفاقات و رو به افول استکبار را نشان دهند.

 وی فرهنگ جمهوری اسلامی را فرهنگ و تفکر استکبارستیز برای تمامی ملت‌های آزادی‌خواه دانست و گفت: امروز مردم آمریکا پرچم کشور خود را آتش زده و عکس پرچم جمهوری اسلامی و سردار سلیمانی را در دست گرفتندو این نشان‌ از گسترش و نفوذ فرهنگ جمهوری اسلامی در تمامی ملت‌های آزادی‌خواه دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به نقش مهم رسانه در بیان مشکلات مردم  از تشکیل  ۱۱ گروه جهادی رسانه توسط سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد و افزود: این ۱۱ گروه به روستاها رفته و مشکلات مردم را به گوش مسئولان می‌رسانند.

این مسئول، با قدردانی از اصحاب رسانه گیلان در انعکاس اخبار وفداکاری‌های آنان دردوران کرونا بیان کرد: در این دوران که بسیاری از مسئولان از ترس بر کارسازمانی خود حاضر نمی شدند، رسانه‌ها اما در تمامی مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و آرامگاه ها رفته و فداکاری‌های کادرمانی، پرستاری و گروه‌های جهادی را نشان دادند.

دراین نشست همچنین اعلام شد تا به دلیل پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مراسم یادبود شهید مهدی خوش سیرت باسخنرانی هم‌رزم  وی و یکی از سرداران کشور، بدون حضور مردم و به‌صورت پخش زنده از شبکه باران برگزار شود.

انتهای پیام/