آرشیو
کد خبر : 7344
چهارشنبه - 24 اردیبهشت 1399 - 00:34

فرمانده کل ارتش خبرداد؛ تشکیل ۴ تیم کارشناسی برای بررسی حادثه شهادت پرسنل نیروی دریایی ارتش

  به گزارش ختم کلام،  فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم استقبال از پیکر شهدای نداجا اظهار کرد: تمام اقدامات لازم از نخستین لحظات حادثه انجام شد. سر لشکر موسوی گفت: چهار گروه کارشناسی از ستاد کل وزارت دفاع ارتش و نیروی دریایی از لحظه وقوع حادثه در حال بررسی موضوع هستند. وی با اشاره […]

فرمانده کل ارتش خبرداد؛  تشکیل ۴ تیم کارشناسی برای بررسی حادثه شهادت پرسنل نیروی دریایی ارتش

 

به گزارش ختم کلام،  فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم استقبال از پیکر شهدای نداجا اظهار کرد: تمام اقدامات لازم از نخستین لحظات حادثه انجام شد.
سر لشکر موسوی گفت: چهار گروه کارشناسی از ستاد کل وزارت دفاع ارتش و نیروی دریایی از لحظه وقوع حادثه در حال بررسی موضوع هستند.
وی با اشاره پیچیدگی چنین‌ حوادثی افزود: تشخیص اینکه چه بخشی مربوط به فناوری و چه بخشی مربوط به نیروی انسانی است دقت بسیاری می طلبد.

فرمانده کل ارتش نجات باقی مانده خدمه را از دیگر اقدامات خواند و خاطر نشان کرد: شناورهای نیروی دریایی به سرعت در منطقه حاضر شدند و توانستند ۱۶ نفر را نجات دهند اما یک نفر از این افراد در مسیر بیمارستان به شهادت رسید.

سرلشکر موسوی ادامه داد: در کنارک همه اقدامات برای انتقال پیکر شهدا نیز انجام شد و نیروی هوایی برای انتقال آنها به هرجا که لازم بود با تمام توان اقدام کرده است.
وی عنوان کرد: انجام آزمایش DNA اقدام دیگریست تا نسبت به شناسایی بخش های مجهول الهویه پیکرها اقدام شود.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: تمام فرماندهان نظامی در استان‌هایی که شهدا به آنها تعلق دارند با رعایت کامل نکات بهداشتی آماده استقبال از پیکر شهدا هستند.
سرلشکر موسوی با بیان اینکه پیکر همه شهدا پیدا شده گفت: اقدامات کنونی برای پیدا کردن علت حادثه است.

انتهای پیام/