آرشیو
کد خبر : 7335
دوشنبه - 22 اردیبهشت 1399 - 23:18

تشریح برنامه های مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در ایام کرونا

به گزارش ختم کلام، مدیر روابط عمومی کلانشهر رشت صبح دوشنبه در جلسه ای با عنوان “تجارب شهرهای ایرانی در دوران بحران کرونا” که بصورت آنلاین برگزار شد، با اشاره به وجه اشتراکات موجود در امر ضدعفونی شهرها، آموزش و تبلیغات شهری توسط شهرداری ها اظهار کرد؛ شهرداری رشت در امورات مربوط به مدیریت کرونا […]

تشریح برنامه های مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت در ایام کرونا

به گزارش ختم کلام، مدیر روابط عمومی کلانشهر رشت صبح دوشنبه در جلسه ای با عنوان “تجارب شهرهای ایرانی در دوران بحران کرونا” که بصورت آنلاین برگزار شد، با اشاره به وجه اشتراکات موجود در امر ضدعفونی شهرها، آموزش و تبلیغات شهری توسط شهرداری ها اظهار کرد؛ شهرداری رشت در امورات مربوط به مدیریت کرونا بسیار موفق کرده است.
علیرصا قانع در مورد مدیریت امور مربوط به شهر خلاق خوراک نیز گفت: با توجه به “شعار در خانه می مانیم” در ایام‌کرونا، برنامه های متنوعی در زمینه شهر خلاق خوراک به صورت‌مجازی تهیه شد.

وی همچنین از برگزاری سمیناری با ۴۰ شهر خلاق جهان در ابتدای امسال خبر داد و افزود: تجربیات مطلوبی در این سمینار تبادل شد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت همچنین افزود: در حوزه فرهنگی نیز برنامه های مختلف و متعدد فرهنگی و ورزشی نیز در ایام کرونا تهیه شد.

قانع با بیان اینکه رشت از نخستین شهرهای درگیر با ویروس کرونا بود خاطر نشان‌کرد: مجموعه مدیریت شهری در کنار شهروندان در ایام کرونا شرایط بسیار دشواری را پشت سر گذاشت و کادر درمانی نیز در این رابطه تلاش های بی دریغی انجام داد.

وی ادامه داد: تقدیر از مدافعان سلامت در راستای روحیه بخشی آنان، یکی از مباحثی بود که همواره در مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت دنبال می شد.

این مسئول‌ با اشاره به فعالیت های شهرداری رشت برای روحیه بخشی شهروندان در ایام‌کرونا گفت: گروه موزیک‌شهرداری رشت در مجتمع های مسکونی حاضر و با نواختن موسیقی، موجب ایجاد نشاط و روحیه بخشی به شهروندان‌می شدند که این اقدام با استقبال بی نظیری همراه شد.

انتهای پیام/