آرشیو
کد خبر : 7323
یکشنبه - 21 اردیبهشت 1399 - 00:58

اعلام جزئیات بسته حمایت از شرکت های زیان دیده از کرونا و مستقر در پارک علم و فناوری گیلان

  به گزارش ختم کلام، در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی در کشور، شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و حتی برخی از این واحدها دچار خسارت مالی شده‌اند. از این رو پارک علم و فناوری گیلان برای ترمیم بخشی از این […]

اعلام جزئیات بسته حمایت از شرکت های  زیان دیده از کرونا و مستقر در پارک علم و فناوری گیلان

 

به گزارش ختم کلام، در پی شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از فعالیت‌های اقتصادی در کشور، شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری گیلان نیز از این قاعده مستثنی نبوده و حتی برخی از این واحدها دچار خسارت مالی شده‌اند. از این رو پارک علم و فناوری گیلان برای ترمیم بخشی از این آسیب‌ها، بسته حمایتی خود را اعلام نمود تا شرکت‌های فناور مستقر که در بحران شیوع ویروس کرونا با آسیب‌هایی مواجه شده‌اند را مورد حمایت قرار دهد.

شرکت‌های فناور متقاضی می‌توانند درخواست رسمی خود را صرفا از طریق اتوماسیون، جهت برخورداری از حمایت‌های این سازمان به پارک علم و فناوری گیلان اعلام نمایند.

جزئیات بسته حمایتی به شرح زیر آمده است:

– تخفیف اجاره بهاء : ۱۰۰ درصد اجاره بهاء (مربوطه به اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹) و ۵۰ درصد اجاره بها ( مربوط به اردیبهشت ۱۳۹۹) .

-امهال سررسید چک‌های ارایه شده به واحد مالی توسط شرکت‌ها حداکثر ۴ ماه امهال براساس سرسید چک ها،‌ بدون جریمه دیرکرد،

– تخصیص وام اضطراری صرفا به شرکت‌های که دارای تولید محصول برای مقابله با شیوع ویروس کرونا می‌باشند یا بیشترین آسیب را از کرونا دیده‌اند، می‌توانند برای دریافت تسهیلات پس از ارائه تقاضای رسمی و با پیوست مستندات جهت طرح در کمیته ارزیابی و تایید نهایی برای دریافت تسهیلات اقدام نمایند.

-کاهش اجاره بهای مصوب: قراردادهای منعقده در شش ماهه اول سال ۱۳۹۹ با تعرفه اجاره بهای مصوب سال ۱۳۹۸ محاسبه و تا پایان شهریور ۱۳۹۹ افزایشی نخواهد داشت.

شرکت‌های متقاضی بهره‌مندی از بسته‌های حمایتی می توانند درخواست خود را با پیوست تمامی مستندات مربوطه حداکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه سال جاری از طریق اتوماسیون به دبیرخانه پارک علم و فناوری گیلان ارسال نمایند.

انتهای پیام/