آرشیو
کد خبر : 7302
سه شنبه - 16 اردیبهشت 1399 - 23:50

اختصاص ۱۰ روز از حقوق شهردار و مدیران ارشد شهرداری لنگرود به طرح مواسات

  به گزارش ختم‌کلام، شهردار لنگرود با اشاره به انجام اقدامات خیرانه، مومنانه و انساندوستانه مردم در ایام کرونا اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان رزمایش گسترده ای برای مواسات، همدلی، کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل گرفته است. سید مهدی رجایی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح مواسات، کمک های […]

اختصاص ۱۰ روز از حقوق شهردار و مدیران ارشد شهرداری لنگرود به طرح مواسات

 

به گزارش ختم‌کلام، شهردار لنگرود با اشاره به انجام اقدامات خیرانه، مومنانه و انساندوستانه مردم در ایام کرونا اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان رزمایش گسترده ای برای مواسات، همدلی، کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل گرفته است.
سید مهدی رجایی با بیان اینکه در راستای اجرای طرح مواسات، کمک های مردمی و دولتی پس از تجمیع در قالب سبد و بسته غذایی و کمک نقدی در اختیار خانواده های نیازمند گذاشته می شود، گفت: این طرح، ظرفیت خوبی برای دستگیری از افراد آبرومندی است که از لحاظ معیشتی با مشکلات جدی مواجه شدند.

وی با بیان اینکه ۱۰ روز از حقوق خود و مدیران ارشد شهرداری را برای این امر خداپسندانه اختصاص داده است، خاطر نشان‌کرد: کارکنان شهرداری لنگرود نیز پنج روز از حقوق خود را به طرح مواسات اختصاص داده اند.

انتهای پیام/