آرشیو
کد خبر : 7017
پنجشنبه - 1 اسفند 1398 - 00:41

استاندار گیلان در راستای دعوت مردم در انتخابات مجلس؛ مشارکت حداکثری، نقش موثری در اعتلای آرمان‌های انقلاب دارد

به گزارش ختم کلام، استاندار گیلان در گفتگویی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه در سراسر استان اندیشیده شده، اظهار داشت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح دوم اسفندماه در سراسر استان به طور همزمان برگزار خواهد شد. ارسلان زارع با دعوت از همه اقشار فهیم و […]

استاندار گیلان در راستای دعوت مردم در انتخابات مجلس؛  مشارکت حداکثری، نقش موثری در اعتلای آرمان‌های انقلاب دارد

به گزارش ختم کلام، استاندار گیلان در گفتگویی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه در سراسر استان اندیشیده شده، اظهار داشت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ساعت ۸ صبح دوم اسفندماه در سراسر استان به طور همزمان برگزار خواهد شد.
ارسلان زارع با دعوت از همه اقشار فهیم و آگاه مردم به ویژه جوانان، برای شرکت در انتخابات افزود: انتظار دارم که مردم از ساعات نخست صبح در شعبه های أخذ رأی حضور داشته باشند.
وی ابراز امیدواری کرد که مردم با مشارکت فعال سیاسی در تعیین سرنوشت استان و کشور، سهیم بوده و نقش موثری در اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی داشته باشند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه امسال برگزار می شود.
گیلان با ۱۶ شهرستان و ۱۱ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.
در این دوره از انتخابات؛ یک میلیون و ۹۵۸ هزار و ۴۷۳  نفر واجد شرایط شرکت هستند که از این تعداد؛ ۹۱ هزار و ۴۹۸ نفر رأی اولی به شمار می روند. دو هزار و ۵۵۹ شعبه اخذ رأی نیز در استان در نظر گرفته شده که از این تعداد یک هزار و ۶۵۴ شعبه روستایی و ۹۰۵ شعبه شهری است و از مجموع این تعداد؛ دو هزار و ۲۱۴ شعبه ثابت و ۳۴۵ شعبه سیار است.
انتهای پیام/

ا