آرشیو
کد خبر : 7001
سه شنبه - 6 اسفند 1398 - 22:18

استاندار گیلان تاکید کرد: روند مبارزه با قاچاق گل و گیاه ادمه یابد

  به گزارش ختم کلام، استاندار گیلان در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که با حضور معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور برگزار شد، با تأکید براجرای مصوبات مربوط به هماهنگی، برنامه‌ریزی و نظارت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: انتظار می رود […]

استاندار گیلان تاکید کرد:  روند مبارزه با قاچاق گل و گیاه ادمه یابد

 

به گزارش ختم کلام، استاندار گیلان در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان که با حضور معاون پیشگیری و کاهش تقاضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور برگزار شد، با تأکید براجرای مصوبات مربوط به هماهنگی، برنامه‌ریزی و نظارت در مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: انتظار می رود در این راستا برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد تا اهداف مهم استان با آمادگی های لازم پیش روند.
ارسلان زارع، اقدامات صورت گرفته را رضایت‌بخش عنوان کرد و گفت: گزارش عملکرد دستگاه‌های عضو ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز نشان دهنده تلاش‌ها و نقش پیشگیرانه خوب در این حوزه است.
وی تصریح کرد: فاصله‌ بین کشفیات و واقعیت موجود باید بیش از گذشته کاهش یاید.

استاندار گیلان گزارشات کیفیت کار و سرعت عمل در این رابطه را مطلوب عنوان و تاکید کرد: لازم است کیفیت کار در برخی بخش‌ها ارتقاء یابد.
زارع همچنین با تأکید بر تقویت پهبادها و افزایش برج‌های دیده بانی در مناطق مرزی خاطر نشان کرد: با وجود پیش‌بینی اعتبارات، اما تاکنون تخصیص لازم در این خصوص تحقق نیافته است.
وی بر ضرروت ایجاد سامانه‌های گوناگون همچون انبارداری، حمل و نقل، هویت دام و دامپزشکی تأکید کرد و استفاده حداکثری در تجهیزات و نرم‌افزارها را تضمین‌کننده پیشگیری، صیانت و کاهش آسیب‌ها دانست.
به گفته استاندار گیلان در زمینه مبارزه با قاچاق گل و گیاه اقدامات رضایت بخشی صورت گرفته است و این روند می باید با جدیت دنبال شود.

انتهای پیام/