آرشیو
کد خبر : 6849
شنبه - 26 بهمن 1398 - 23:16

برخورد با مفاسد در اولویت برنامه های رضا عاشری

به گزارش ختم کلام، کاندیدای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت در نشست با اصحاب رسانه از حامیان خود در شهرداری، آموزش و پرورش، سپاه پاسداران و اهالی اطراف رشت سخن راند. رضا عاشری با اشاره به استعفای خود از مدیریت شهرداری منطقه پنج رشت گفت: علت اصلی استعفا از این منصب، […]

برخورد با مفاسد در اولویت برنامه های رضا عاشری

به گزارش ختم کلام، کاندیدای دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت در نشست با اصحاب رسانه از حامیان خود در شهرداری، آموزش و پرورش، سپاه پاسداران و اهالی اطراف رشت سخن راند.
رضا عاشری با اشاره به استعفای خود از مدیریت شهرداری منطقه پنج رشت گفت:
علت اصلی استعفا از این منصب، مخالفت با پروژه های غیر کارشناسانه ای همچون سرویس بهداشتی خواهر امام بود.

وی پیرامون وضعیت شهرسازی در رشت با بیان اینکه شهرسازی مناسبی در مرکز و حاشیه شهر وجود ندارد خاطر نشان کرد: با وجود ظرفیت‌های مناسبی در این شهر مثل تالاب عینک اما، تاکنون، اقدامی در این زمینه انجام نشده است.
مدیر پیشین شهرداری منطقه پنج رشت وضعیت دستگاه قضایی را مناسب یک کشور انقلابی ندانست و همچنین گفت: گیلان نیز از لحاظ پژوهش‌های مجلس جزو فاسدترین استان در دستگاه‌های اداری است.
عاشری انحلال شورای شهر را از مهمترین باید های مجلس خواند و بر پیگیری این مسئله بعد از ورود به مجلس تاکید کردو گفت: علت اصلی این مهم این است که شورا و فرهنگ شورایی در کشور ما به خوبی اجرا نشده است.
وی با اشاره به ضعف دولت در سیاست‌های کلان کشور گفت: نمایندگان مجلس نباید دریافتی های ۷۰ میلیونی خود را به صورت مقطعی در میان ادارات تقسیم کنند بلکه این تقسیم باید کلی باشد.
این داوطلب نمایندگی مجلس، با بیان اینکه حرف جوانان در این کشور خریدار ندارد، خطاب به مسئولان پرسید: چرا پیرمردها باید در رأس مدیریت قرار بگیرند و در زمان انتخابات، جوانان را با
پول های ناچیز و وعده‌های واهی به دنبال خود بکشانند.
عاشری ادامه داد: بی شک کسی که برای تبلیغات در انتخابات هزینه میلیاردی انجام می دهد، می‌خواهد به مجلس راه پیدا کند تا دزدی کند.
وی با رد امضای لیست شانا، خود را متعلق به هیچ گروه و جناحی معرفی نکرد.
این داوطلب نمایندگی مجلس افزود: وظیفه رسانه‌ها این است که افرادی که هیچ ابزاری برای تبلیغات ندارند ولی بسیار توانمند هستند را شناسایی کرده و برای ورود به مجلس کمک کنند.
وی ضمن تشریح کامل اموال خود به اصحاب رسانه، از شفافیت خود سخن‌گفت و افزود: حق مردم است که از دارایی های زندگی داوطلبی چون من آگاه شوند اما هستند کاندیداهایی که ادعای حزب اللهی و انقلابی دارند ولی هرگز تن به شفافیت نمی‌دهند.
مدیر سابق منطقه ۵ شهرداری رشت با اشاره به مصوب نشدن بودجه ۹۹ ادامه داد: بر این اساس وعده های چنین و چنان برای رشت از سوی کاندیداها دروغ است.
عاشری برخورد با مفاسد را
اولویت نخست خود برای ورود به مجلس عنوان کرد و دریافت اعتبار برای معضل سراوان را از برنامه های دیگر خود برشمردو گفت: جذب سرمایه‌گذار
برای برطرف کردن بیکاری جوانان و بازپس گیری اموال گرفته شده از مردم نیز از برنامه های دیگر بنده خواهد بود.

انتهای پیام/