آرشیو
کد خبر : 6799
جمعه - 25 بهمن 1398 - 19:17

فرمانده سابق رشت: بی تدبیری در نعمت برف، به مصیبت تبدیل شد/ناکار آمدی شهردار و استاندار غیربومی در مدیریت بحران برف

به گزارش ختم کلام، سید ولی اله عظمتی در همایشی با عنوان “برای تغییر” با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پدیده ای در عصر حاضر بود اذعان داشت: این انقلاب توانست در جهان و در کشور ما تحول عظیمی ایجاد کند. وی افزود: کشور ما دارای ثروت های خدادادی بسیاری است و امروز توانسته برای […]

فرمانده سابق رشت:  بی تدبیری در نعمت برف، به مصیبت تبدیل شد/ناکار آمدی  شهردار و استاندار غیربومی در مدیریت بحران برف

به گزارش ختم کلام، سید ولی اله عظمتی در همایشی با عنوان “برای تغییر” با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پدیده ای در عصر حاضر بود اذعان داشت: این انقلاب توانست در جهان و در کشور ما تحول عظیمی ایجاد کند.

وی افزود: کشور ما دارای ثروت های خدادادی بسیاری است و امروز توانسته برای آزادگان جهان یک نقطه امید باشد.

فرماندار اسبق رشت به جایگاه ایران در عرصه های مختلف فرهنگی، سیاسی، علمی و دفاعی اشاره داشت و عنوان کرد: متاسفانه امروز در گیلان آنهم با چنین ظرفیت های خدادای با مشکلات زیادی روبرو هستیم و به جای پیشرفت، پسرفت داشته ایم.

عظمتی ضمن بیان اینکه مدیریت اسفناک در برف اخیر بخوبی نشان از ضعف های موجود دارد، اظهار داشت: چرا باید مردم با برف نیم متری با چنین مشکلاتی روبرو باشند؟ در زمانی که فرماندار رشت بودم، اجازه نشست برف روی زمین را نمی دادیم، تک تک کوچه های رشت را می شناختم و در کنار مردم بودم.

وی به مدیریت صحیح در دوران استاندار اسبق مرحوم قهرمانی اشاره کرد و افزود: تاسف بار است که امروز معاون استاندار گیلان بدنبال تبلیغ برای نماینده ای خاص است. اگر این نمایندگان خواب‌ نبودند، اکنون چنین معضلاتی شامل حال مردم نمی شد.

فرمانده اسبق سپاه رشت خاطر نشان کرد: شهردار و استاندار غیربومی که هنوز شهر و استان را بخوبی نمی شناسند چگونه می توانند مدیری کارآمد برای ما باشند؟

عظمتی تصریح کرد: برفی که نعمت بود و آرزویش را داشتیم اینگونه برای ما مصیبت شد و بدون شک این بی تدبیری مسئولین است.

فرماندار اسبق رشت با اشاره به اینکه مردم ما با چنین ثروت هایی خدادادی با مشکلات زیادی مواجه هستند، گفت: تمامی این عقب ماندگی ها از بی عرضگی نمایندگان ما است، نمایندگان باید صدای مردم باشند و حق مردم را بگیرند.

وی اظهار داشت: اگر‌ نمی توانیم حق مردم را بگیریم باید کنار برویم، مردم به ما رای می دهند و این ظلم است که اعتماد مردم را نادیده بگیریم.

عظمتی در پایان تاکید کرد: امروز در یک شرایط حساس سیاسی قرار داریم و با انتخابی درست می توانیم استان را از وضعیت فعلی نجات دهیم.

انتهای پیام