آرشیو
کد خبر : 6688
شنبه - 12 بهمن 1398 - 22:34

ورزشکاران چینی حاضر در مسابقات وزنه برداری رشت چکاپ کامل شدند / نگران ویروس کرونا نباشید

  رقابت‌های وزنه‌برداری بین‌المللی «جام پهلوان نامجو» از ۱۳ تا ۱۶ بهمن با حضور وزنه‌بردارانی از ۱۸ کشور دنیا و با هدف کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توسط ورزشکاران در ورزشگاه ۶ هزار نفره شهدای رشت برگزار می‌شود. مدیرکل ورزش و جوانان  گیلان  در نشست خبری مسابقات‌ بین‌المللی وزنه‌برداری «جام پهلوان نامجو» ضمن تاکید بر اهمیت […]

ورزشکاران چینی حاضر در مسابقات وزنه برداری رشت چکاپ کامل شدند / نگران ویروس کرونا نباشید

 

رقابت‌های وزنه‌برداری بین‌المللی «جام پهلوان نامجو» از ۱۳ تا ۱۶ بهمن با حضور وزنه‌بردارانی از ۱۸ کشور دنیا و با هدف کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توسط ورزشکاران در ورزشگاه ۶ هزار نفره شهدای رشت برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان  گیلان  در نشست خبری مسابقات‌ بین‌المللی وزنه‌برداری «جام پهلوان نامجو» ضمن تاکید بر اهمیت انعکاس اخبار مناسب برگزاری این مسابقات در استان اظهار داشت: جایگاه ویژه‌‌ای برای خبرنگاران در سالن مجموعه ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت جهت تولید اخبار و اطلاع‌رسانی مناسب از برگزاری این مسابقات تدارک دیده شد.

مریم بخشی با بیان اینکه زیرساخت‌های لازم برای برگزاری مناسب مسابقات بین‌المللی وزنه‌برداری «جام پهلوان نامجو» در سالن مجموعه ورزشی شش هزار نفره رشت ایجاد شده است گفت: شاهد تلاش‌های زیادی از سوی هیئت وزنه‌برداری استان و سایر افراد برای آماده کردن محل برگزاری مسابقات بوده‌ایم و امیدواریم که مسابقات به نحو احسن برگزار شود.

وی به حفظ آبروی گیلان در راستای برگزاری مسابقات «جام پهلوان نامجو» تاکید کرد و افزود: در این مدت سیاه‌نمایی‌های مختلفی پیرامون امنیت این کشور اتفاق افتاد تا از این طریق برگزاری مسابقات ورزشی و بین‌المللی در ایران دچار چالش‌ شود اما با تلاش‌ وزیر ورزش و جوانان و سایر افراد به جامعه جهانی اطمینان داده شد که امنیت لازم در این کشور برقرار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان با بیان اینکه تا امروز با هیچ انصرافی از سوی تیم‌هایی خارجی حاضر در مسابقات وزنه‌برداری «جام پهلوان نامجو» روبه‌رو نبوده‌ایم ابراز داشت: به‌طور کلی ۱۸ تیم از کشورهای مختلف در این مسابقات شرکت می‌کنند و تیم کشور ترکیه نیز اخیراً به لیست شرکت‌کنندگان اضافه شده است.

بخشی با اشاره به اینکه مشکلی برای برگزاری این مسابقات در مجموعه ورزشی شش هزارنفره شهدای رشت وجود ندارد و زیرساخت‌ها آماده است عنوان کرد: ورزشکاران چینی حاضر در مسابقات نیز چکاپ کامل شدند و بررسی‌های لازم انجام شد تا نگرانی بابت بیماری کرونا ایجاد نشود.

 

انتهای پیام/