آرشیو
کد خبر : 6662
یکشنبه - 13 بهمن 1398 - 18:35

چند نکته در خصوص احساس تکلیف جدید هوشنگ عباسقلی زاده!

به گزارش ختم کلام؛ هوشنگ عباسقلی زاده، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان در هفتمین و آخرین روز از ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیئت کشتی استان گیلان در انتخابات نام نویسی کرد. اگرچه عباسقلی زاده همچون هر شهروند دیگری این حق را دارد تا در انتخابات هیات کشتی ثبت نام و شانس […]

به گزارش ختم کلام؛ هوشنگ عباسقلی زاده، مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان در هفتمین و آخرین روز از ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیئت کشتی استان گیلان در انتخابات نام نویسی کرد.

اگرچه عباسقلی زاده همچون هر شهروند دیگری این حق را دارد تا در انتخابات هیات کشتی ثبت نام و شانس خود را برای تصدی بر ریاست این هیات بیازماید اما در این خصوص چند نکته وجود دارد که طرح آن خالی از لطف نیست:

۱. عباسقلی زاده در حال حاضر یکی از مهمترین مناصب استانداری گیلان را در اختیار دارد. مدیرکلی دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان یعنی ارتباط با شهرداران سراسر استان. به نظر می رسد این منصب به حدی حساس است که عملا برای عباسقلی زاده فرصتی برای حضور در راس هیات کشتی باقی نگذارد. آن هم در شرایطی که بسیاری از شهرداری ها در پرداخت حقوق پرسنل خود با مشکلات عدیده مواجه هستند.

۲. طی ماه های گذشته برخی رسانه ها، اسناد بسیار عجیبی را از اقدامات عباسقلی زاده در تعرفه برخی نیروها به شهرداری های سراسر استان منتشر کردند که حداقل از بعد رسانه ای تا کنون با پاسخی از سوی وی مواجه نشده است. ای کاش عباسقلی زاده ابتدا حسن مدیریت خود را در منصب فعلی به اثبات می رساند و سپس به فکر تصدی بر یک هیات ورزشی می افتاد.

۳. در زمان تصدی دکتر نجفی بر استانداری گیلان، استاندار وقت در اقدامی قابل تحسین مدیران سیاسی را از حضور در ورزش منع کرده بود تا آن جا که فرماندار وقت رشت، به همین علت از ریاست بر هیات دومیدانی استعفا داد. ای کاش، استاندار فعلی گیلان هم در اقدامی مشابه سیاسیونی همچون عباسقلی زاده را از حضور در ورزش منع می کرد.