آرشیو
کد خبر : 6656
چهارشنبه - 9 بهمن 1398 - 23:53

پیام‌تسلیت سید علی آقازاده به مناسبت شهادت فاطمه زهرا(س)

  در پیام‌تسلیت سردار آقازاده چنین آمده است: فاطمه(س)هستی خود را فدا کرد تا ولایت بماند فاطمه زهرا(س) جان و هستی خود را برای ولایت فدا کرد تا به محبان و همه پیروان این مکتب نشان دهد که مقام ولایت، مقام خاص است که فاطمه(س) باید برای او فدا شود و شهیده راه ولایت باشد. […]

پیام‌تسلیت  سید علی آقازاده به مناسبت شهادت فاطمه زهرا(س)

 

در پیام‌تسلیت سردار آقازاده چنین آمده است:

فاطمه(س)هستی خود را فدا کرد تا ولایت بماند
فاطمه زهرا(س) جان و هستی خود را برای ولایت فدا کرد تا به محبان و همه پیروان این مکتب نشان دهد که مقام ولایت، مقام خاص است که فاطمه(س) باید برای او فدا شود و شهیده راه ولایت باشد.

با عرض تسلیت و تعزیت به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) ام ابیها به محضر همه محبان و عاشقان آن حضرت.
واقعیت امر این است که وجود مبارک حضرت زهرا(س) عصاره هستی است، اینکه می‌گویند ام ابیها، ام به معنای ریشه است، یعنی ریشه دین و آیین پیامبر اکرم (ص)، قرآن و اسلام بر می‌گردد به کوثر قرآن، و مصداق کوثر و خیر کثیر قرآن وجود حضرت زهرا(س) است بنابراین آن همه تکریم، تعظیم و تمجیدی که وجود پیامبر اکرم(ص) به حضرت زهرا می‌کرد تنها به خاطر این نبود که زهرا(س) دختر اوست بلکه در مقابل فاطمه(س) تواضع و تمجید ویژه داشت و همه اینها بر می‌گردد به شخصیت والای ملکوتی حضرت زهرا(س) که پیامبر(ص)، امیرالمومنین امام علی(ع) و ائمه اطهار(ع) اظهار ارادت به این بانوی بزرگ داشتند.
در روایتی داریم که امام زمان(عج) می‌فرمایند؛ مادرم فاطمه(س) الگوی من است و این نشان از مقام والای حضرت زهرا(س) دارد.
حضرت فاطمه‌(س) احیاگر گفتمان ولایت بود و شعار عملی تا آخرین نفر، تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون در دفاع از ولایت را به منصه ظهور رساند.
عمل، اخلاص، عبادت و ولایت‌پذیری، حضرت فاطمه(س) را به این مقام والا رساند، فاطمه زهرا(س) با این شخصیت والایی که در جهان هستی دارد، جان و هستی خود را فدا می‌کند برای ولایت و می‌خواهد به محبان و همه پیروان مکتب فاطمه(س) نشان دهد مقام ولایت، مقام خاص است که فاطمه(س) باید برای او فدا شود و شهیده راه ولایت باشد.
شهادت جانگداز بانوی بزرگ اسلام فاطمه(س) را به محبان، عاشقان و ارادتمندان آن حضرت تسلیت عرض می‌کنیم و از خدای بزرگ می‌خواهیم که ما را در مسیر حضرت زهرا(س) که همان راه حمایت و دفاع از ولایت است، موفق و منصور بدارد.