آرشیو
کد خبر : 6619
چهارشنبه - 9 بهمن 1398 - 00:01

سیدعلی آقازاده از فقدان عرصه مدیریتی سالم در استان خبر داد

ختم کلام/ کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت در گفتگویی با تاکید بر اینکه مسیر ما پیروی از همه صالحان و بزرگان دین است، گفت: هرجایی که انقلاب نیاز به ایثارگری و دفاع از انقلاب و تمامیت ارزی داشته باشد ما بایستی حضور فعالانه داشته باشیم. سید علی آقازاده، با تاکید […]

سیدعلی آقازاده از فقدان عرصه مدیریتی سالم در استان خبر داد

ختم کلام/

کاندیدای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت در گفتگویی با تاکید بر اینکه مسیر ما پیروی از همه صالحان و بزرگان دین است، گفت: هرجایی که انقلاب نیاز به ایثارگری و دفاع از انقلاب و تمامیت ارزی داشته باشد ما بایستی حضور فعالانه داشته باشیم.

سید علی آقازاده، با تاکید بر ضرورت شناسایی محیط و ظرفیتهای استانی و شهرستانی تصریح کرد: استان گیلان و شهرستان رشت دارای منابع خوبی در حوزه سطحی و زیرزمینی است و ما باید با استفاده از این ظرفیتها در مسیر توسعه بیشتر شهرمان گام برداریم.

وی با اشاره به فقدان عرصه مدیریتی سالم در استان است، تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های بالقوه موجود در استان با لحاظ کردن سازوکاری موثر و کاربردی در جامعه می توان مدیریت راهبردی را در جامعه محقق ساخت.

سید علی آقازاده با تاکید بر ضرورت حضور داوطلبانه مدیران در عرصه توسعه ای خاطرنشان کرد: امروز لایه های مدیریتی باید داوطلبانه و دلسوزانه باشد و تیم کارشناسی و نظارتی باید با لحاظ کردن احساس مسئولیت انقلابی در همه عرصه های اجتماعی حضور داشته باشند. بنابراین اگر لایه مدیریتی ما نیروهای مومن کارآمد و توانمند و دلسوزانه باشد شاهد توسعه در همه حوزه ها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی اوج ناکارآمدی را در لایه مدیریتی شاهدیم و این توهین به نیروهای باانگیزه و مومن است و اگر یک لایه مدیریتی توانمند بالادستی داشته باشیم در همپوشانی زمانی فعالیتهای خوبی خواهیم داشت.

کاندیدادی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای یادآور شد: امید است با انسجام و همدلی ابتدا نسبت به حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای گام برداریم و سپس با حضور نخبگان با ایجاد دیوار محکم از پایمال شدن حقوق مردم جلوگیری شود لذا از نخبگان پاک و ناب انتظار می رود که همواره حضوری روشنگرانه در جامعه داشته باشند تا از تضییع حقوق مردم توسط داوطلبان و چپاولگران و دغلبازان جلوگیری شود.

سردار آقازاده در پایان گفت: اگر در مقابل زیاده خواهان سکوت کنیم، مانیز همراه و هم تیم آنان خواهیم شد. بنابراین با پیروی از سیره ائمه اطهار مطالبه گری را سرلوحه کار خود قرار داده و با سکوت شریک اعمال جنایات گرایانه دغلبازان و چپاولگران نخواهیم شد.

انتهای پیام/