آرشیو
کد خبر : 6533
پنجشنبه - 3 بهمن 1398 - 22:36

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد: اجرایی شدن طرح «پنج‌شنبه های گل یاس» در رسانه های گیلان

  به گزارش ختم کلام، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان، امروز در نشست هیئت رئیسه انجمن بانوان بسیج رسانه این استان، مقوله حجاب و عفاف را از دغدغه‌های مهم دینی، فرهنگی و اجتماعی جامعه دانست واظهار کرد: در این میان، رسانه‌های جمعی، نقشی انکارناپذیر در ترویج یا تضعیف این فرهنگ در سطح عموم داشته‌اند. سرهنگ […]

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد:  اجرایی شدن طرح «پنج‌شنبه های گل یاس» در رسانه های گیلان

 

به گزارش ختم کلام، مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان، امروز در نشست هیئت رئیسه انجمن بانوان بسیج رسانه این استان، مقوله حجاب و عفاف را از دغدغه‌های مهم دینی، فرهنگی و اجتماعی جامعه دانست واظهار کرد: در این میان، رسانه‌های جمعی، نقشی انکارناپذیر در ترویج یا تضعیف این فرهنگ در سطح عموم داشته‌اند.
سرهنگ مهدی پارسا، هر رسانه را قرارگاه امر به معروف خواندو گفت: طرح «پنج‌شنبه‌های گل یاس» با محوریت حجاب و عفاف در رسانه‌های گیلان اجرا می شود.
وی با اشاره به نقش اثرگذار رسانه ها در زمینه ترویج این مهم ادامه داد: رسانه ها در قالب این طرح، مطالبی در زمینه بهبود رفتار، منش اسلامی، مقابله با بی حجابی و ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه منتشر می کنند.
مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان، نقش رسانه ها رادر انتقال فرهنگ بسیار ارزنده توصیف کردو افزود: دشمن از راه های مختلف در فضاهای مجازی و شبکه‌های ماهواره‌ای برای خدشه‌دار کردن فرهنگ اصیل اسلامی تلاش می کند بنابراین، در این جنگ رسانه‌ای باید فرهیختگان عرصه رسانه بیش از پیش فعال باشند.
پارسا تصریح کرد: در این طرح رسانه‌ها در قالب گزارش، مصاحبه و خبر در بخش عفاف و حجاب فعال خواهند شد و عملکرد رسانه‌ها نیز در این حوزه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

ا