آرشیو
کد خبر : 6171
یکشنبه - 3 آذر 1398 - 00:05

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر رشت خواستار شد: ادامه روند فعالیت های بانک شهر در نمایشگاه های کتاب گیلان

فاطمه شیرزاد در گفتگو با ختم کلام، با پایان یافتن پانزدهمین نمایشگاه کتاب بزرگ‌گیلان بر لزوم ارتقای فرهنگ کتابخوانی تاکید و اظهار کرد: این مهم نه تنها برعهده ارگان های فرهنگی بلکه حتی بر عهده بنگاه های اقتصادی نیز است. وی گفت: حضور چهارمین سال متوالی بانک شهر در پانزدههمین‌نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان نشان از […]

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر رشت خواستار شد: ادامه روند فعالیت های بانک شهر در نمایشگاه های کتاب گیلان

فاطمه شیرزاد در گفتگو با ختم کلام، با پایان یافتن پانزدهمین نمایشگاه کتاب بزرگ‌گیلان بر لزوم ارتقای فرهنگ کتابخوانی تاکید و اظهار کرد: این مهم نه تنها برعهده ارگان های فرهنگی بلکه حتی بر عهده بنگاه های اقتصادی نیز است.
وی گفت: حضور چهارمین سال متوالی بانک شهر در پانزدههمین‌نمایشگاه بزرگ کتاب گیلان نشان از اهمیتی است که این بنگاه اقتصادی به فرهنگ کتابخوانی دارد.
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای شهر رشت با اشاره به شرایط جوی ناپایدار در ایام برقراری نمایشگاه کتاب، خاطر نشان‌کرد: فروش بن کارت توسط بانک شهر و ارائه خدمات بانکی از سوی این بانک، اما مزید بر علت شد به طوری که در ۲ روز آخر، استقبال چشمگیری از خرید بن کارت های بانک شهر به عمل آمد که این نیز به نوبه خود به افزایش خرید و فروش کتاب در نمایشگاه انجامید.
شیرزاد، ضمن قدردانی از اقدام شایسته بانک شهر، خواستار ادامه روند فعالیت های این بانک در نمایشگاه های کتاب گیلان در آینده شد.
این‌مسئول همچنین خواستار فعالیت های فرهنگی بانک شهر در عرصه های دیگری همچون روز رشت شد و از آنان برای تعامل دوسویه با مجموعه مدیریت‌شهری شهرداری رشت دعوت به عمل آورد.

انتهای پیام/