آرشیو
کد خبر : 6104
جمعه - 17 آبان 1398 - 14:15

شهردار تازه نفس کومله تاکید کرد: لزوم درخشش کومله همچون نگین سبز

به گزارش ختم کلام از کومله لنگرود، شهردار جدید کومله در آئین معارفه شهردار این شهر، چنین منطقه توریستی را قطعه ای از بهشت خواند و از جاذبه های گردشگری آن گفت. منوچهر مهدی پور با بیان اینکه شهر کومله شریان ارتباطی با بخش ها و شهرستانهای اطراف است خطاب به حاضران و مسئولان پرسید: […]

شهردار تازه نفس کومله تاکید کرد: لزوم درخشش کومله همچون نگین سبز

به گزارش ختم کلام از کومله لنگرود، شهردار جدید کومله در آئین معارفه شهردار این شهر، چنین منطقه توریستی را قطعه ای از بهشت خواند و از جاذبه های گردشگری آن گفت.
منوچهر مهدی پور با بیان اینکه شهر کومله شریان ارتباطی با بخش ها و شهرستانهای اطراف است خطاب به حاضران و مسئولان پرسید: چرا این‌منطقه، نباید محل اتراق گردشگران باشد؟
وی با اشاره به ۱۴۶ شهید سرافراز کومله گفت: این شهر زادگاه مفاخری همچون شهید همیشه قهرمان املاکی است و شایستگی های فراوانی دارد.
شهردار جدید کومله مدیریت در این شهر را هم سهل و هم سخت عنوان کرد و افزود: وجود نماینده بومی موجب مدیریت سهل اما پاسخگویی به شهدای اسلام از جنبه های دشوار مدیریت شهری است.
مهدی پور با بیان اینکه درمدیریت جدید باید کومله را به جایگاه واقعی آن رساند تاکید کرد: این مهم جز با وفاق، اتحاد و هماهنگی امکانپذیر نخواهد بود.
وی ضمن اعلام انزجار از هرگونه اختلاف و حاشیه سازی قول داد تا با همت شورای شهر، خدمات را به تمام محلات شهر کومله برساند و اعتماد شهروندان را جلب کند.
این‌مسئول تازه نفس اظهار امیدواری کرد تا کومله همانند نگین سبزش بدرخشد.

انتهای پیام/

گزارش: مهدیه رزاقی لنگرودی