آرشیو
کد خبر : 6060
پنجشنبه - 9 آبان 1398 - 23:45

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبرداد: کمبود دارو درکشور وجود ندارد

به گزارش ختم کلام، سعید نمکی در حاشیه افتتاح پروژه جدید اورژانس بیمارستان رازی رشت در گفتگو با خبرنگاران، ارزیابی مشکلات زیرساختی را از اهم برنامه‌های سفر ۲ روزه خود به گیلان عنوان و اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان از برنامه‌های مهم این استان است که با جدیت دنبال می‌شود. وی با بیان اینکه […]

وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبرداد: کمبود دارو درکشور وجود ندارد

به گزارش ختم کلام، سعید نمکی در حاشیه افتتاح پروژه جدید اورژانس بیمارستان رازی رشت در گفتگو با خبرنگاران، ارزیابی مشکلات زیرساختی را از اهم برنامه‌های سفر ۲ روزه خود به گیلان عنوان و اظهار کرد: توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان از برنامه‌های مهم این استان است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی با بیان اینکه گیلان از نظر توسعه زیرساخت‌های بهداشت و درمان دارای مشکلات قابل توجهی است گفت: این استان همچنین با عقب‌ماندگی‌های طرح تحول نظام سلامت روبه رو است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین با اشاره به افتتاح مرکز اورژانس بیمارستان رازی رشت نیز افزود: بسیاری از مشکلات اورژانسی این بیمارستان با افتتاح چنین‌ پروژه ای برطرف می شود.
نمکی از تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گیلان تا پایان سال بعد خبرداد و بیان‌داشت: این مهم از دیگر پروژه‌های بااهمیت گیلان است که پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به نگرانی های موجود در رمینه کمبود تجهیزات پزشکی و داروهای مورد نیاز کشور به ویژه در دوران ظالمانه تحریم ها نیز تاکید کرد: داروهای مورد نیاز در سطح کشور به اندازه لازم فراهم و ذخیره‌سازی شده و در حال حاضر کمبود دارو در کشور وجود ندارد.
انتهای پیام/