آرشیو
کد خبر : 5716
جمعه - 8 شهریور 1398 - 16:36

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد: شبکه‌های تلفن همراه ارتقاء می‌یابند

به گزارش ختم کلام، محمدجواد آذری جهرمی صبح جمعه و در آخرین روز از هفته دولت در جلسه کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات لنگرود با اشاره به بالا بودن تراکم جمعیت در ۲ استان گیلان و مازندران، اظهار کرد: همین موضوع سبب اشباع شرایط شبکه نسل چهارم در این مناطق شده است. وی به بهبود […]

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خبر داد: شبکه‌های تلفن همراه ارتقاء می‌یابند

به گزارش ختم کلام، محمدجواد آذری جهرمی صبح جمعه و در آخرین روز از هفته دولت در جلسه کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات لنگرود با اشاره به بالا بودن تراکم جمعیت در ۲ استان گیلان و مازندران، اظهار کرد: همین موضوع سبب اشباع شرایط شبکه نسل چهارم در این مناطق شده است.
وی به بهبود پوشش ارتباطی در این ۲ استان در دو هفته گذشته اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری صورت گرفته برای توسعه شبکه های ارتباطی در مناطق شهری و روستایی لنگرود شامل سه سایت شبکه نسل سوم در روستاها، ۲۰ سایت شبکه نسل سوم در چمخاله و ۲۸ سایت شبکه نسل چهارم در اطاقور است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اهتمام جدی برای ارتقاء شبکه های تلفن همراه خبر داد و افزود: گیلان، نخستین استانی است که سایت WLL تلفن همراه در آن ارتقاء یافته تا خدمات ارتباطی بهتری در این استان ارائه شود.

آذری جهرمی همچنین با اعلام این خبر که جمع آوری لیست تمامی متقاضیان روستایی لنگرود برای ارائه تلفن ثابت به آنان انجام خواهد شد، خاطر نشان‌کرد: تحقق این مهم در سه هفته آینده اعلام می شود.
وی با توجه به گردشگرپذیری چمخاله لنگرود، برلزوم پوشش اینترنت و تلفن همراه این منطقه تا پایان مهرماه تاکید کرد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، ورود گردشگر برای مردم منطقه را نعمت خواند و یاد آور شد: تلاش ها باید برای پوشش شبکه های ارتباطی افزایش یابند تا مردم از امکانات، بهتر استفاده کنند.
انتهای پیام/