آرشیو
کد خبر : 4034
چهارشنبه - 18 اردیبهشت 1398 - 22:20

حمایت محمد صادق حسنی جوریابی رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان از ۲ تیم ریشه‌دار گیلانی سپیدرود رشت و داماش گیلان

به گزارش ختم کلام/ روز دوشنبه، مورخ ۹۸/۲/۱۶، جلسه کمیسیون فرهنگی ورزشی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. در این نشست، سلطانی فر به همراه معاون خود، گزارش عملکرد سال ۹۷ و برنامه‌های سال ۹۸ را به اعضای کمیسیون فرهنگی ارایه کرد. طی این جلسه، معاون وزیر ورزش هنگامی که […]

حمایت محمد صادق حسنی جوریابی رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان از ۲ تیم ریشه‌دار گیلانی سپیدرود رشت و داماش گیلان

به گزارش ختم کلام/ روز دوشنبه، مورخ ۹۸/۲/۱۶، جلسه کمیسیون فرهنگی ورزشی مجلس شورای اسلامی با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. در این نشست، سلطانی فر به همراه معاون خود، گزارش عملکرد سال ۹۷ و برنامه‌های سال ۹۸ را به اعضای کمیسیون فرهنگی ارایه کرد.

طی این جلسه، معاون وزیر ورزش هنگامی که به قرائت گزارش عملکرد وزارت ورزش مشغول بود، مورد اعتراض شدید جناب آقای دکتر محمد صادق حسنی جوریابی ، نماینده محترم مردم شریف شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

دکتر حسنی این گزارش را به طور کلی کذب محض دانست و سلطانی فر و معاون وی را خاصّه به اتفاقات اخیر مربوط به دو تیم قدیمی و ریشه دار سپیدرود رشت و داماش گیلان و سکوت معنادار فدراسیون فوتبال در این زمینه ارجاع داد.

ایشان، ضمن اشاره به ضعف فاحش وزیر و کوتاهی و ناکارآمدی فدراسیون فوتبال اظهار داشت ظلم و اجحافی که طی روزهای اخیر به دو تیم مظلوم و ریشه دار شهرستان رشت و استان گیلان روا داشته شده ظلمی بزرگ و تلخ و تاریخی است که منجر به جریحه دار شدن احساسات پاک هواداران و شهروندان فهیم رشت گردیده و در صورت عدم رسیدگی و احقاق و استیفای حقوق آنها، سالیان متمادی از اذهان صدها هزار طرفدار خوب و نجیب این دو تیم و کلا مردم فهیم شهرستان رشت و استان گیلان پاک نخواهد شد. از این رو هیچ اهمال و اغماضی در این زمینه پذیرفتنی نیست و متولیان امر بایستی نسبت به تضییع حقوق این دو تیم و جریحه دار شدن احساسات هزاران طرفدار پاسخگو باشند.

دکتر حسنی جوریابی خاطرنشان ساخت: طرح استیضاح وزیر ورزش و جوانان را که خود نیز یکی از امضا کنندگان آن هستم، کلید زده ایم.

وی مهم ترین دلیل امضای این استیضاح را توسط خود، کوتاهی و ناکارآمدی وزارت ورزش و ضعف و اهمال و مماشات فدراسیون فوتبال در خصوص اتفاقات ناخوشایند اخیر دو تیم محبوب و مردمی سپیدرود رشت و داماش گیلان و سکوت معنادار در این مورد عنوان داشت و اضافه ساخت که به زودی، شخصاً طرح سوال اختصاصی در خصوص این دو تیم پرطرفدار از وزیر ورزش را در صحن علنی مجلس کلید خواهم زد.

وی در پایان اظهار داشت که قلبم با مشاهده کوچکترین درد و رنج مردم عزیز و جوانان گرانقدر سرزمینم مشحون از اندوه و رنج و ناراحتی خواهد شد. بنابراین، با تمامی توان و با استفاده از کلیه ظرفیت های موجود و با حداکثر جدیت و دقت پیگیر مسائل و اتفاقات اخیر خواهم بود و در راستای جلوگیری از تضییع حقوق دو تیم محبوب و مردمی سپیدرود رشت و داماش گیلان تمامی سعی و تلاش خود را به کار خواهم بست و در چهارچوب قانون، همچون گذشته در دفاع از مطالبات شهروندان دوست داشتنی “رشت” و به خصوص طرفداران خوب و پرشور دو تیم مزبور هرگز خاموش نخواهم نشست.