آرشیو
کد خبر : 3304
سه شنبه - 7 اسفند 1397 - 01:02

پیام فرماندار لاهیجان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن

به گزارش ختم کلام/ فرماندار لاهیجان در پیامی میلاد باسعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) و روز زن را به تمامی مردم لاهیجان تبریک گفت و آن را طلیعه ای برای سالی پر امید دانست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان، متن کامل پیام مهندس میرغضنفری فرماندار لاهیجان به شرح زیر است؛ بسمه تعالی […]

پیام فرماندار لاهیجان به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن

به گزارش ختم کلام/ فرماندار لاهیجان در پیامی میلاد باسعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) و روز زن را به تمامی مردم لاهیجان تبریک گفت و آن را طلیعه ای برای سالی پر امید دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری لاهیجان، متن کامل پیام مهندس میرغضنفری فرماندار لاهیجان به شرح زیر است؛

بسمه تعالی

تعالی هر جامعه ای مرهون همت زنان و مردانی است که با بذل جان و مال خویش اعتلای آن را در افق ذهنی خود قرار می دهند.

بانوان نقشی بی بدیل در بالندگی و آبادانی دارند و بی شک نامگذاری میلاد با سعادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه (س)، بنیان گذاری ارزشمند در تکریم جایگاه بانوان و مادران است.

روز زن، روز نکوداشت مقام والای زنان و مادرانی است که در لحظه‌های حساس تاریخ این سرزمین دوشادوش مردان غیور، ایستادگی کردند و اندیشه ای جز رشد و توسعه ایران اسلامی نداشتند.

اینجانب ولادت با سعادت ام ابیها، حضرت زهرای مرضیه(س) را به تمامی بانوان و مادران تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سایه الطاف الهی و همت عالیه زنان و مردان این شهرستان شاهد آینده ای روشن و سرشار از موفقیت باشیم.