آرشیو
کد خبر : 3186
شنبه - 27 بهمن 1397 - 22:39

فرماندار لاهیجان در نشست صمیمی با خبرنگاران گفت: حل مشکلات با چایخواران پس از حل مشکلات با چایکاران

به گزارش ختم کلام، فرماندار لاهیجان در دیدار با اصحاب رسانه که در نخستین روز از آغاز هفته کاری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد ارتباط خود با خبرنگاران را سیاسی ندانست و اظهار کرد: این ارتباط براساس اصولی است که خبرنگاران متعهد به آن و بنده نیز معتقد به آن هستم. اسماعیل میر غضنفری […]

فرماندار لاهیجان در نشست صمیمی با خبرنگاران گفت: حل مشکلات با چایخواران پس از حل مشکلات با چایکاران

به گزارش ختم کلام، فرماندار لاهیجان در دیدار با اصحاب رسانه که در نخستین روز از آغاز هفته کاری در فرمانداری این شهرستان برگزار شد ارتباط خود با خبرنگاران را سیاسی ندانست و اظهار کرد: این ارتباط براساس اصولی است که خبرنگاران متعهد به آن و بنده نیز معتقد به آن هستم.
اسماعیل میر غضنفری برلزوم درنظرگرفتن نظارت پروردگار در هرجایگاهی تاکید کردو گفت: این مهم موجب انمام دادن و ندادن برخی امورها می شود.
وی افزود: باید بنا را بر صحت گذاشت مگر انکه خلاف آن آشکار شود.
فرماندار لاهیجان با اشاره به برخی تفاوت ها در نظرات بین خبرنگاران و مسئولان خاطرنشان کرد: این مسئله اگر با انتقاد سازنده همراه باشد موجبات موفقیت را رقم خواهم زد.
میرغضنفری با بیان اینکه انتقادها با گفتمان ها همواره موجب پیشرفت در مسیولیت های بنده شده است گفت: همواره موافق گفتمان هستم زیرا عقیده دارم تازمانی که گفتمان وجود دارد جایی برای جدال نخواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه هر گونه بهانه گیری در عملکرد نامطلوب باید کنار گذاشته شود تصریح کرد: خبرنگار می تواند در این زمینه به عنوان بازوی قابل اعتماد، در جهت اجرای سیاست های دولت و نظام عمل کند.
وی افزود: با توجه به ۴۰ سالگی انقلاب به مرز پختگی رسیده ایم و اگر امروز از این پختگی به نفع مردم و دولت استفاده نکنیم سوخت خواهیم شد.
فرماندار لاهیجان برلزوم دقت در ارائه صحیح اخبار تصریح کرد: خبرنگار با نوشتن یک پاراگراف، شهری را به هم می ریزد و گاهی با یک جمله شهر را به آرامش می رساند از این رو حساسیت کار خبرنگار در رابطه با سلامت مخابره خبر، کمتر از حساسیت شغل پزشک در رابطه با سلامت افراد نیست.
میرغضنفری خدمت به مردم و دولت را هدف مشترک میان خود و اصحاب رسانه دانست و یادآور شد: خبرنگاران بهترین یاوران من در خدمت رسانی هستند.
وی گفت: همواره تلاش به اصلاح داشتم زیرا عقیده دارم که هزینه این امر کمتر است.
میرغضنفری همچنین در بخش دیگری از دیدار خود به پاسخ پرسش های خبرنگاران حاضر پرداخت.
وی لاهیجان را دارای شایستگی های فراوان تری نسبت به شرایط فعلی دانست و گفت: باید زیرساخت های بیشتری برای پیشرفت آن فراهم شود و دولت به تنهایی نمی تواند بیش از این به کسب این موفقیت ها نائل شود.
این مسئول از پاکسازی چهره شهر لاهیجان از پانزدهم اسفند تا پانزدهم فروردین ماه خبر دارد و تاکید کرد: برای این مهم، همه نهادها و ان جی او ها باید در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
فرماندار لاهیجان همچنین پیرامون پرسش های مربوط به حل مشکلات چای و چایکاران نیز اظهارکرد: چایکاران از دست مسئولان عصبانی هستند زیرا آنطور که باید به مشکل آنان رسیدگی نشده است.
میرغضنفری افزود: اگر بتوانیم مشکلات موجود با چایکاران را حل کنیم، مشکلات با چایخواران نیز حل می شوند.

دراین‌نشست دوستانه ضمن قدردانی از خبرنگارانی که به ویژه در ایام دهه مبارک فجر به پوشش اخبار فرمانداری لاهیجان پرداختند، از تلاش های علی یگانه به عنوان مدیر روابط عمومی پیشین این اداره که به تازگی بازنشست شده نیز قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

مهدیه رزاقی لنگرودی