آرشیو
کد خبر : 3087
سه شنبه - 23 بهمن 1397 - 00:23

قدردانی مدیر روابط عمومی فرمانداری لاهیجان از اصحاب رسانه

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ در این برهه، بیش از هر زمان دیگری مرهون زحمات کسانی هستیم که علی رغم برخی بی‌مهری‌ها تمام عزم خود را برای آگاهی بخشی به جامعه جزم کرده‌اند‌‌. رسانه‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در رساندن اهداف و آرمان‌های انقلاب به اقصی نقاط دنیا نقش موثری داشتند […]

قدردانی مدیر روابط عمومی فرمانداری لاهیجان از اصحاب رسانه

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ
ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

در این برهه، بیش از هر زمان دیگری مرهون زحمات کسانی هستیم که علی رغم برخی بی‌مهری‌ها تمام عزم خود را برای آگاهی بخشی به جامعه جزم کرده‌اند‌‌.

رسانه‌ها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در رساندن اهداف و آرمان‌های انقلاب به اقصی نقاط دنیا نقش موثری داشتند و تا امروز برای تداوم و تثبیت آن از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

حال هم زمان با چهلمین سالروز انقلاب اسلامی، اصحاب رسانه نیز در معرفی عملکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید، هم چنین انعکاس مطالبات مردم قدرشناس و ایجاد فضای همدلی، تلاش وافری داشتند و حق مطلب را ادا کردند.

به پاس رسالت قلم و فعالیتهای صادقانه و بی دریغی که شما تلاشگران عرصه‌ی خبر و اطلاع رسانی مبذول داشته اید، بر خود وظیفه می‌دانم از زحمات تمام خبرنگاران رسانه‌هایی که یاریمان دادند اعم از صدا و سیما، خبرگزاری‌ها، روزنامه های سراسری، سایت ها و پایگاه های خبری، مطبوعات محلی و فضای مجازی تقدیر و تشکر نمایم.

ضمن پوزش از کاستی‌ها و کمبودهای احتمالی امیدوارم همچون گذشته شاهد تداوم این همراهی و همکاری باشیم.

مرتضی عالم
مدیر روابط عمومی فرمانداری لاهیجان