آرشیو
کد خبر : 2877
پنجشنبه - 18 بهمن 1397 - 03:27

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان خبرداد: انقلاب اسلامی، زمینه ساز صدور معارف اهل بیت به دنیا

به گزارش ختم کلام، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری درهمایش تجلیل از ماندگاران قرآنی این استان در رشت، انقلاب اسلامی را انقلابی قرآنی و اسلام محور خواند و اظهار کرد: قرآن کریم، کتاب هدایت و انسان سازی است و باید از کتاب الهی در زندگی فردی و اجتماعی بهره های فراوانی برد. حجت […]

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان خبرداد: انقلاب اسلامی، زمینه ساز صدور معارف اهل بیت به دنیا

به گزارش ختم کلام، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری درهمایش تجلیل از ماندگاران قرآنی این استان در رشت، انقلاب اسلامی را انقلابی قرآنی و اسلام محور خواند و اظهار کرد: قرآن کریم، کتاب هدایت و انسان سازی است و باید از کتاب الهی در زندگی فردی و اجتماعی بهره های فراوانی برد.

حجت الاسلام احمد پروایی تراز کردن زندگی دنیوی با قرآن را موجب عاقبت به خیری برشمرد و گفت: مشکل این است که اخلاق و رفتار خود را با قرآن تراز نمی‌کنیم و شکست می‌خوریم.
وی افزود: اگر تمسک به قرآن و عترت بین ما، مردم، مسئولان و جامعه اتفاق بیافتد جامعه به رستگاری می‌رسد.
این‌مسئول ادامه داد: همه ما مدیون انقلاب هستیم و برای شکر نعمت انقلاب و به نشانه قدرشناسی باید به مردم خدمت کنیم.
پروایی خدمت به مردم را بزرگترین عبادت خواند وخاطر نشان کرد: اجر و پاداش این مهم در درگاه الهی بسیار فراوان است.

مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان نیز در این مراسم با تاکید بر بیان دستاوردهای انقلاب گفت: در چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی باید نگاهی به گذشته و امید به آینده داشت.

حجت الاسلام علیزاده، افزود: انقلاب اسلامی حرکتی برجسته و متاثر از آموزه های فاطمی بود. وی دنیارا تشنه ی معارف اهل بیت و فاطمی خواند وخاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز صدور معارف اهل بیت به تمام دنیا شد.
مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه گیلان، علت اصلی ترس دشمنان اسلام از انقلاب اسلامی را صدور آموزه های اسلامی و ظلم ستیزانه اسلام دانست و گفت: حرکتی که انقلاب اسلامی ایران آغاز کرده، به برکت قرآن کریم متوقف نخواهد شد.
به گزارش ختم کلام، در پایان این مراسم از ۷۵ نفر از نخبگان قرآنی در کشور و جهان اسلام و همچنین از استادانی که دارای سابقه بالای آموزش قرآن بودند تقدیر شد.

انتهای پیام/