آرشیو
کد خبر : 2779
یکشنبه - 14 بهمن 1397 - 01:56

توسط استاندار گیلان: چهلمین زنگ انقلاب در رشت نواخته شد

به گزارش ختم‌کلام، استاندار گیلان همزمان با نخستین روزاز آغاز فعالیت های دهه فجر، ضمن حضور در مدرسه متوسطه دوره اول دخترانه «آذر بهنیا» و به صدا درآوردن چهلمین زنگ انقلاب، دانش آموزان نسل های فعلی و فردای انقلاب را آینده سازان کشور خواند و اظهار کرد: این نسل در آینده، وظیفه خطیر اداره کشور […]

توسط استاندار گیلان: چهلمین زنگ انقلاب در رشت نواخته شد

به گزارش ختم‌کلام، استاندار گیلان همزمان با نخستین روزاز آغاز فعالیت های دهه فجر، ضمن حضور در مدرسه متوسطه دوره اول دخترانه «آذر بهنیا» و به صدا درآوردن چهلمین زنگ انقلاب، دانش آموزان نسل های فعلی و فردای انقلاب را آینده سازان کشور خواند و اظهار کرد: این نسل در آینده، وظیفه خطیر اداره کشور را عهده دار خواهند بود.

مصطفی سالاری با مثبت ارزیابی کردن فعالیت های صورت گرفته از سوی آموزش و پرورش در سال های گذشته، بر لزوم تمرکز بیشتر برامورات باقی مانده تاکید کرد.

وی بااشاره به جدیت نقش دانش آموزان در پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز نیز دانش آموزان در بهبود امور جامعه، استمرار مسیر انقلاب و تحقق اهداف انقلاب اسلامی نقشی تاثیرگذار و قابل توجه دارند.

نماینده عالی دولت در گیلان همچنین بر لزوم مورد توجه قرار گرفتن نقش حساس آموزش و پرورش و دانش آموزان توسط مسئولان تاکید و تصریح کرد:  در تربیت این نسل باید دقت فراوانی شودتا اداره امور کشور در آینده به بهترین نحو انجام شود.

ختم کلام/